הובילו למפגש אינטימי - ותקפו: 5 קטינים חשודים בסחיטה באיומים

הנערים משדרות חשודים שקבעו את גבר בשנות ה-50 לחייו באמצעות אפליקציית הכרויות, וכשהגיע למפגש אינטימי לכאורה הם ניסו תקפו אותו באלימות וניסו לסחוט ממנו באיומים אלפי שקלים

גבר אזוק (אילוסטרציה)
גבר אזוק (אילוסטרציה) | צילום: Shutterstock

חמישה קטינים כבני 18-17 משדרות נעצרו בחשד לסחיטה באיומים, גניבה ותקיפה חמורה של גבר בשנות ה-50 לחייו, והיום (חמישי) הם יובאו לבית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם. על פי החשד, הקטינים הובילו את הגבר, תושב הדרום, למפגש אינטימי לכאורה - ואז תקפו אותו.

חקירת המשטרה החלה בשבוע שעבר, לאחר ששוטרי תחנת שדרות הוזעקו לכביש 232 בעקבות דיווח על קטטה שמתרחשת במקום, שם הם איתרו ארבעה מעורבים. לאחר תחקור קצר עלה כי שלושה קטינים תקפו את הגבר וגרמו לו לחבלות.

עם התקדמות החקירה, עלה חשד שהקטינים רקמו תרגיל "עוקץ" נגד הקורבן, וקבעו איתו באמצעות אפליקציית הכרויות מפגש אינטימי אליו הגיע, שם הטיחו בו האשמות שונות וניסו לסחוט ממנו באיומים אלפי שקלים אותם דרשו שיעביר לידיהם.

לאחר דין ודברים בין הצדדים, החלו החשודים לפי החשד לתקוף את הקורבן, גרמו לו לחבלות ולפי החשד שדדו ממנו מכשיר נייד ורכוש נוסף. בהמשך הצליחו להתחקות אחר זהותם של שני קטינים נוספים המעורבים בפרשה, וגם הם נעצרו לחקירה.