"נגע בתלמידיו באזורים אינטימיים": אישום נגד מורה לפסנתר מת"א

בעז ליובין בן ה-27, שהעביר שיעורי נגינה ופיתוח קול לנערים, הואשם כי ניצל את תמימותם של תלמידיו לטובת סיפוק יצריו המיניים. "הורה לנער לשכב, וחשף את איבר מינו"

פדופיל, אילוסטרציה
פדופיל, אילוסטרציה | צילום: חדשות 13

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) בבית משפט השלום בנתניה נגד בעז ליובין, תושב תל אביב בן 27, בגין שישה אישומים הכוללים מעשים מגונים בקטינים והחזקת חומר פדופילי במחשבו האישי.

על פי כתב האישום, במספר הזדמנויות, בשיעורי פיתוח הקול והנגינה על פסנתר שהעביר ליובין, ביצע בתלמידיו מעשים מגונים, ואף נגע בהם באזורים אינטימיים. כך למשל, נהג לתרגל עם הנערים שלמדו אצלו תרגילי נשימה ותרגילי דמיון מודרך, שבמהלכם הורה להם לשכב על הרצפה על גבם, ונגע בהם סמוך לאיבר מינם. באחת הפעמים אף הוריד את מכנסיו של תלמיד וחשף את איבר מינו, כך לפי כתב האישום.

פשיטה על בית של חשוד בפדופיליה, ארכיון
פשיטה על בית של חשוד בפדופיליה, ארכיון | צילום: דוברות המשטרה

"במהלך השיעורים, עת ניגן אחד הנערים על הפסנתר התיישב ליובין לצידו, חיבק אותו ונגע באיבר מינו מעל למכנסיו, משך מספר שניות", נכתב בכתב האישום. "מדובר במי שפעל בשיטתיות תוך ניצול תמימותם של הקטינים שלמדו אצלו וסמכו על כישוריו ומקצועיותו". לאחד הקטינים שבהם ביצע את המעשים טרם מלאו 14 שנים

לפי האישום, בנוסף למעשיו בקטינים שלמדו אצלו, נמצאו במחשבו סרטונים ותמונות בעלי אופי פדופילי, שליובין הודה שצפה בהם לטובת סיפוק מיני. בכתב האישום נאמר כי "מהות העבירות, נסיבותיהן, תדירות ביצוען וריבוי הקורבנות הקטינים, מקימים יסוד סביר לחשש כי המשיב יסכן את ביטחון הציבור בכללותו וביטחון ציבור הקטינים בפרט, אם ישוחרר".