האזרח החף מפשע שנפצע בפיצוץ המטען בפתח תקווה: "במזל אני חי"

א', תושב אור יהודה שנכח במקום ונפצע כתוצאה מהפיצוץ, סיפר לחדשות 13 את השתלשלות האירועים ושחזר את הרגעים שלאחר הפיצוץ. "חשבתי שאני הולך למות, זה היה כמה מטרים ממני. אני עומד על הרגליים בנס"

זמן צפייה: 02:30

פחות מיממה לאחר פיצוץ האופנוע בפתח תקווה, ככל הנראה בשל מטען חבלה שהוטמן בו, א', תושב אור יהודה שנכח במקום ונפצע כתוצאה מהפיצוץ, סיפר הערב (שני) לחדשות 13 את השתלשלות האירועים, ושחזר את הרגעים שלאחר הפיצוץ.

"כשהגעתי לצומת, לקחתי את הפנייה שמאלה ואז התפוצץ המטען. היה פיצוץ אדיר, נפתחו לי כריות אוויר באוטו, נשברו החלונות. אמרתי לעצמי שאני קודם כל חייב לצאת מהרכב, אז יצאתי מהדלת שליד הנהג ואז ראיתי דם, החזקתי את הצוואר והבנתי שנפצעתי. נכנסו לי כמה זכוכיות לעור, הוציאו חלק בבית חולים ונשארו לי זכוכיות שלא הצליחו להוציא", אמר.

א' הוסיף: "בהתחלה לא הבנתי מה קרה, ואז ראיתי את האופנוע שרוף על המדרכה. חשבתי שאני הולך למות, זה היה כמה מטרים ממני. אני עומד על הרגליים בנס. התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה שלא תיבהל, אבל שהתפוצץ עליי מטען. התקשרתי למשטרה, בהתחלה לא ענו לי ואז חזרו אלי. חוקרי משטרה שאלו אם אני מכיר אותם, אם יש לי קשר, אמרתי להם שאני לא יודע, שאני לא מכיר, במקרה עברתי שם. הייתי במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. אין לי שום סכסוך עם אף אחד, אפילו לא קרוב לזה. במזל אני חי".

[brightcove_iframe vid eo_id='news-flash-part-2212252106' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הזירה לאחר הפיצוץ' poster='' kid='' duration='0'']

אמו של א' סיפרה לחדשות 13: "זה לילה שלא חלמתי, הרגשתי שאני באיזה פרק של הסדרה 'הרשימה השחורה'. אנחנו עוד בטראומה, הבן שלי עוד בטראומה. מה לנו ולדברים האלה, לא מכירים את העולם הזה, זה פשוט חוסר מזל. כל המשפחה בטראומה".

מלבד א', צעיר נוסף בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח בינוני באירוע אמש, בצומת הרחובות קיש ויבניאלי בפתח תקווה. נסיבות האירוע טרם התבררו, אם כי במשטרה סבורים כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי. הצעיר שנפצע באורח בינוני נפגע מירי ברגליו.