"הכו אותו בלי רחמים": בן 15 הותקף בגינה ציבורית בפ"ת

הנער שלומד בפנימייה לחינוך מיוחד הוכה לדבריו על ידי קבוצת נערים, תוך כדי שמספר נערות צילמו את האירוע. אביו סיפר כי הנער הקשיב למוזיקה, ואז הנערים החלו לצחוק עליו ומשלא נענה לקריאותיהם - תפסו אותו, הפילו על הקרקע והחלו לבעוט בו. "הוא בכה והם המשיכו להכות"

זמן צפייה: 02:01

נער בן 15 שלומד בפנימייה לחינוך מיוחד הותקף הלילה (שבת) לדבריו בגינה ציבורית בפתח תקווה על ידי מספר נערים, כשמספר נוסף של נערות צילמו את האירוע. אביו סיפר לחדשות 13: "הוא היה אצל סבא וסבתא במרחק שלוש דקות מהבית שלי. אחרי ארוחת שבת בדרך הביתה הוא דפק בדלת כשהוא בוכה ועם חבלות".

"הוא מספר שהוא שמע מוסיקה מהטלפון ואז הנערים התחילו לצחוק עליו, להגיד לו 'בוא לכאן' והוא לא רצה לבוא אליהם", סיפר אביו של הנער, "כשהוא ראה שהם מתקרבים הוא התחיל לברוח והם תפסו אותו, הפילו אותו על האספלט ובעטו לו בכל הגוף, הכו אותו בלי רחמים. הוא בכה להם את הנשמה והם המשיכו להכות אותו, צחקו עליו וצילמו אותו".

החבלות של בן ה-15 שהותקף
החבלות של בן ה-15 שהותקף

"דבר ראשון רצינו לתפוס את הנערים האלו", אמר, "תוך כדי ריצה לגינה הציבורית התקשרתי למשטרה ולמגן דוד אדום. כשהגעתי לגינה ראיתי אותם יושבים מעבר לכבישים ליד האופניים והקורקינטים החשמליים. כשהם ראו אותי הם ברחו ולא הצלחנו לתפוס אותם למרות שרדפנו אחריהם. מד"א פינו אותו לבית החולים שניידר שם היינו כחמש שעות אז ששיחררו אותנו".

"הילד לא יצא מהחדר מהבוקר. הוא עם המון בעיות נפשיות גם ככה. אני מפחד שהוא יעשה לעצמו משהו. הוא בפנימיית פוסט אשפוזית, הוא במצב לא טוב, אני בהלם שאירוע כזה קרה". הוגשה תלונה במשטרת פתח תקווה והמשטרה עיכבה לחקירה את אחד החשודים במעשה, גם הוא קטין, ושיחררה אותו למעצר בית. החקירה נמשכת.