נתנאל אהרון בן ה-15 נדקר למוות בראשל"צ, החשוד עוד לא נעצר

הנער מראשון לציון נרצח ביום חמישי האחרון בקטטה ברחוב רש"י בעיר. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש כשמצבו לא יציב, עם מפציעה חודרת בגופו. זמן קצר לאחר מכן נעצר תושב העיר בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבות, אך הוא שוחרר לאחר שהתברר כי היה מעורב באירוע מצידו של הקורבן, וטרם נעצר חשוד נוסף ברצח

זמן צפייה: 01:19

נתנאל אהרון בן ה-15 מראשון לציון הוא הנער שנרצח ביום חמישי האחרון בלילה בקטטה ברחוב רש"י בעיר. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש כשמצבו לא יציב, עם מפציעה חודרת בגופו. זמן קצר לאחר מכן נעצר תושב העיר בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבות, אך הוא שוחרר לאחר שהתברר כי היה מעורב באירוע מצידו של הקורבן, ולא מצידו של הדוקר, וטרם נעצר חשוד נוסף ברציחתו של נתנאל.

לאחר הרצח הודיעה המשטרה כי "בהתאם לנסיבות האירוע וחומרתו, לרבות גיל הקורבן ופציעתו הקשה, הנחה מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, כי החקירה תנוהל ביחידה המרכזית של מחוז מרכז".

זירת רצח בן ה-15 בראשון לציון
זירת רצח בן ה-15 בראשון לציון | צילום: דוברות המשטרה

הפראמדיקים איל רוט ושיר שאנאנס שטיפלו בנער בזירה סיפרו לאחר האירוע: "הנער שכב על בסמוך לכניסה לבניין מגורים כשהוא סובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב".