"הציג עצמו כאישה": תושב עמנואל נאשם בביצוע עבירות מין בנערות

מהאישומים עולה כי אוריה עסיס בן ה-26 ביצע עבירות ב-45 קטינות בין הגילים 18-13, לאחר שיצר איתן קשר באמצעות האפליקציות ווטסאפ ואינסטגרם. "התחזה לחולה סכיזופרניה כדי לחמוק מההליכים"

זמן צפייה: 00:35

כתב אישום הוגש נגד תושב עמנואל בן 26, אוריה עסיס, בגין שורת עבירות מין שביצע ב-45 קטינות בין הגילאים 18-13, וכמו כן בכמה בגירות, באמצעות האינטרנט, ואפליקציות האינסטגרם והוואטסאפ.

במהלך השנים 2019-2015, על פי כתב האישום, פנה עסיס לקטינות רבות באמצעות "אינסטגרם" או "וואטסאפ", תוך שימוש בזהויות בדויות רבות, הן של נשים גברים והן של נשים. לעתים הציג עצמו כנערה הנמשכת לנשים, לעתים כמאמן שחיה, לעתים כאדם אמיד או כמורה למיניות. במהלך ההתכתבות ביקש מהקטינות לשלוח לו תמונות עירום מלא או חלקי שלהן, ובתשעה מקרים גרם לכך כי הקטינות יבצעו בעצמן מעשי אונס ומעשי סדום.

לכתבות נוספות בנושא >> 

כתב אישום נגד סוכן דוגמנים בגין מעשים מגונים בלקוחותיו

מורה מהשפלה נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בתלמיד בן 13

חשד: סב ביצע מעשים מגונים בשלוש נכדותיו הקטינות במשך שנה

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: רויטרס
עורך הדין בועז קניג
עורך הדין בועז קניג | צילום: חדשות 13

בחלק מהמקרים עלה בידו של הנאשם להיפגש פיזית עם הקטינות ולבצע בהן עבירות מין. באחד מאותם מקרים שכנע קטינה בת 16 כי עליה לבדוק אם עדיין שמרה על בתוליה. במסגרת זו ביצע בה אונס בהסכמה שהוגשה במרמה. במקרה אחר נפגש הנאשם עם אחת הקטינות בקניון במרכז הארץ, נכנס עימה לתא השירותים, וניסה לבצע בה אקט מיני חרף התנגדותה. במספר מקרים אף סחט את הקטינות במטרה לקבל מהן תמונות נוספות, לאחר שאלה סירבו להמשיך את ההתכתבות עימו.

עורך הדין מור עטיה
עורך הדין מור עטיה

עוד על פי כתב האישום, פנה הנאשם לנערה בת 16 כשהוא מציג עצמו כ"סיוון", ולאחר התכתבות ארוכה שלח לה סרטון בו נראים שני בגירים מבצעים מעשה מגונה בקטין, וכששאל את הקטינה אם היא מעוניינת בסרטונים נוספים השיבה בחיוב.

הפרשה נחשפה בליווי של מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. בפרקליטות ציינו כי הנאשם ביקש להתחזות כחולה סכיזופרניה על מנת לחמוק מהליכים המשפטיים נגדו, אולם בסופו של דבר התקבלה חוות דעת שלפיה הוא התחזה בכזב. בשל מעשים אלה ייחסו לנאשם גם עבירה של שיבוש מהלכי משפט.