"יש לך חזייה?": ההתכתבות בין חשוד בפדופיליה ל"בת 13" • תיעוד

כחלק מהחקירה הסמויה שבמסגרתה נעצרו 25 חשודים, שוטרת שהתחזתה לבת 13 שוחחה בצ'ט עם גברים, שניסו לשדל אותה לבצע מעשים מיניים: "מה צבע התחתונים שלך? שימי שם את היד"

זמן צפייה: 01:57

המשטרה פרסמה היום (שני) התכתבויות בין שוטרת שהתחזתה לבת 13, לשניים מהחשודים בפדופיליה, שנעצר יחד עם 23 נוספים, במסגרת הפרשה שנחשפה מוקדם יותר היום (שני). בהתכתבות ניתן לראות כיצד החשודים משדלים לכאורה את ה"ילדה" לבצע מעשים מגונים, למרות שאמרה לו כי היא בת 13 בלבד.

במהלך פעילות סמויה בצ'ט, הסוכנת "עיצבה" את החדר בסגנון ילדותי, כך שיהיה אמין בעיני המצ'וטטים המנוסים. ע"פ החשד, יצר איתה קשר אחד החשודים תוך שהוא מכנה את עצמו בשם "מתוק". לאחר שפנו לחדר שיחה פרטי, רצה החשוד לוודא שהילדה נמצאת בגפה ושאל אותה: "את לבד עכשיו?". בתשובה ענתה לו הסוכנת: "כןןן, אמא לא בבית".

בתיעוד ניתן לראות כיצד החשוד לא איבד זמן, ומיד לאחר שווידא שהילדה לבדה - ניסה להתקשר אליה בשיחת וידאו. מהסיבות הברורות - הסוכנת לא קיבלה את השיחה, וכתבה לו בתגובה: "אני לא מכירה אותך בכלל". החשוד לא הרפה וניסה לשכנע אותה לענות לשיחה ולהדליק את המצלמה: "זה רק במחשב מאמי... ככה תלמדי טוב... את מורידה", כשהוא מתכוון שהילדה תפשוט את בגדיה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הערב: החלק השני בתחקיר על הסדקים באימפריה של עדי קייזמן

"גססה לנגד עיניו": מקסים טל מואשם ברצח אשתו מריה בקריות

עקב פרסום חדשות 13: הוצבו מיגוניות ביישובים שלא זכאים לממ"ד

התכתבות בין הפדופיל לשוטרת שהתחזתה לקטינה
התכתבות בין הפדופיל לשוטרת שהתחזתה לקטינה | צילום: חדשות 13

משסירבה להיענות לבקשתו, הפעיל החשוד על הילדה לחצים נוספים: "אז תשימי את היד בתחתון, לא יקרה לך שום דבר מפחיד, בלי להוריד, טוב?". הסוכנת מנסה לגלות עד לאן ירחיק לכת החשוד עם בקשותיו ושואלת אותו: "למה אתה רוצה שאני יעשה את זה?". החשוד לא היסס לקחת על עצמו את תפקיד "המדריך", והשיב לה: "כדי שאת תלמדי ותהני". הסוכנת ממשיכה ומביעה את חששה של הילדה: "לא עשיתי דברים כאלה ואני לא מבינה בזה". ע"פ החשד, תשובתה אינה גורמת לו לסגת, אלא דווקא להמשיך ולהפעיל עליה לחצים.

הסוכנת שואלת את החשוד בנוגע לניסיונו: "איך אתה יודע?", והוא השיב לה: "אני עשיתי את זה - בגלל זה אני יודע". הסוכנת ציינה בפניו כי הוא גדול, אך הוא עונה: "עשיתי את זה בגיל שלך". היא חוזרת ומנסה להתחמק: "אתה בן", אך החשוד הוסיף וכתב תוך שהוא מנסה ליצור לגיטמיציה בעיני הילדה להיענות לבקשותיו: "גם בנות שהיו אז בגילי - גם עשו, מאוד נהנה". הסוכנת כותבת לו שאינה מכירה בנות בגילה שעושות דבר כזה, אך החשוד שלח לה אימוג'י מחייך וניסה להרגיע אותה: "הכל רק פה, לא מעבר לפה, אז אין מה לפחד".

התכתבות בין הפדופיל לשוטרת שהתחזתה לקטינה
התכתבות בין הפדופיל לשוטרת שהתחזתה לקטינה | צילום: חדשות 13

בשיחה אחרת, שהתקיימה ע"י הסוכנת הסמויה באותו האופן, יצר איתה קשר חשוד נוסף שכינה את עצמו בשם: "י". החשוד ניסה להוציא מידע מהילדה: "היה לך חבר? יצא לך להתנשק?". משנענה בשלילה לשתי שאלותיו, הקדים החשוד "המנומס" ושאל: "מותר שאלה חצופה מאוד?". הסוכנת הגיבה בשני סימני שאלה, והחשוד לא חיכה רגע נוסף ושאל: "מה מידת החזייה שלך?".

לאחר מכן ניסה החשוד לנסוך בה ביטחון: "אם אני שואל משהו לא במקום - תגידי לי ואני אפסיק", אך גם בהמשך הוא העז ושאל: "מה צבע התחתונים שלך?" וכן שאל אם היו לילדה התכתבויות "נועזות" בעבר.

התכתבות בין הפדופיל לשוטרת שהתחזתה לקטינה
התכתבות בין הפדופיל לשוטרת שהתחזתה לקטינה | צילום: חדשות 13

בעקבות החקירה הסמויה, נעצרו מוקדם יותר היום 25 חשודים בפדופיליה. לכידתם בוצעה באופן דומה: השוטרת שהתחזתה לילדה, קיבלה פניות מעשרות גברים שלפי החשד שיתפו במסרים ותכנים בעלי אופי מיני, לרבות תמונות, סרטונים והתכתבות באמצעות תוכנות שונות בליווי מצלמות רשת. עוד דרשו הגברים לפי החשד שתבצע מהלכים מיניים בעצמה, למרות שהדגישה "שהיא רק בת 13", ואמרה להם שהיא מתביישת ונבוכה מהבקשות, ללא ידע או ניסיון מיני.