"ניצל את אמונם": סייע בבית ספר הואשם במעשים מגונים בילדים

מכתב האישום עלה שדניאל כורמיאן, בן 23 מנתניה, ביצע לכאורה ריבוי עבירות של מעשי סדום ומעשים מגונים בארבעה קטינים שלמדו במוסד שבו עבד. "גזל את תמימותם, פגע בגופם ובנפשם"

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד דניאל כורמיאן, מנתניה בן 23, בגין ריבוי עבירות של מעשי סדום ומעשים מגונים נגד ארבעה קטינים שלמדו בבית הספר שבו עבד כסייע.

מכתב האישום עלה כי כורמיאן ביצע את המעשים בקטינים, בני 12-13, כשחלקם היו בני תשע בלבד כאשר החלו המעשים. בחלק מהתקופה הרלוונטית, התגורר כורמיאן בסמיכות לאחד מהם, ובמשך שלוש שנים כאשר היה פוקד המתלונן את בית משפחתו של הנאשם מידי שבת, הוא היה מבצע בו מעשים מגונים ובאחת מההזדמנויות אף ביצע בו מעשה סדום.

עוד עלה מכתב האישום כי הנאשם פיתח קשר קרוב עם אחד הקטינים ובמספר הזדמנויות שונות ביצע בו מעשה סדום ברכבו ובבית בו הוא מתגורר עם אשתו, בזמן שלא הייתה נוכחת. כמו כן, כורמיאן הואשם בביצוע מעשים מגונים בשני קטינים נוספים במספר הזדמנויות שונות ברכבו, בכיתה בה למד אחד מהם ובבריכה בנתניה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

בן 42 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בחברה של בתו בת ה-12

לאחר עשור: תושב כפר סבא נעצר בחשד לאונס ומעשה סדום

אזיקים
אזיקים | צילום: חדשות 13

בבקשת המעצר כתבה עו"ד יעל לוי, אשר הגישה את כתב האישום, כי "מעשיו של המשיב ונסיבות האירועים, ובפרט העובדה כי המשיב ביצע חלק המעשים בבריכה ציבורית, מקום בו עוברים עוברי אורח, וכן ברכבו, בפרהסיה, כל אלה מלמדים כי המשיב נטול עכבות ומורא, וכי הוא בעל דחפים מיניים אותם מתקשה לרסן, ומכאן קיים יסוד סביר לחשש שיסכן ביטחונם של קטינים בסביבתו".

עוד צוין בבקשת המעצר כי "המשיב ניצל את גילם הצעיר של קטינים עליהם היה אחראי ושעל חינוכם היה אמון, תוך שניצל את אמונם ואת אמון הוריהם בו, והשתמש בארבעתם ככלים לסיפוק יצריו וסטייתו המינית. המשיב גזל מהקטינים את תמימותם, פגע בגופם ובנפשם הרכה וחילל את ילדותם. כנגד שניים מהם הוא אף ביצע מעשי סדום תוך שמסב להם כאב רב, כאשר מעשיו המתוארים בכתב האישום החלו לפני כשלוש שנים, כאשר הקטינים היו בני 9 בלבד".