בן 28 מב"ש נאשם שהטריד מינית 9 קטינות: "רוצה לחבק אותך"

אלירן צור נאשם שהטריד מינית תשע קטינות בטלפון. לאחת מהן, בת 14, אמר: "את מושכת אותי, אני רוצה להרגיש אותך". אמה של בת 12 התחזתה לבתה ושוחחה עמו: "תר אחר קטינות והטריד אותן מינית באובססיביות תוך התעלמות מבקשותיהן לסיים את השיחות"

אזיקים. אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית משפט השלום בבאר שבע נגד אלירן צור (28) מבאר שבע, בגין הטרדה מינית של תשע קטינות, בנות 10 עד 14, באמצעות הטלפון.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אירה ויימן קריקון עולה כי צור נהג להצטרף לקבוצות ווטסאפ שונות, שבהן היו חברות גם קטינות. "באמצעות שימוש במידע שקיבל באותן הקבוצות נהג צור להתקשר לקטינות ולהטריד אותן מינית, זאת למרות שהביעו את התנגדותן", לשון האישום.

כך לדוגמה, באחד מהמקרים התקשר צור לקטינה כבת 14 וביקש ממנה לבצע בעצמה אקטים מיניים, ולהיות "קשובה ונחמדה". בין היתר, במהלך השיחה הוא אמר לה: "את מושכת אותי, אני רוצה להרגיש אותך". למרות התנגדותה ותוך שהיא מציינת בפניו ש"אין לה כוח לשטויות האלה" וכי הוא "אדם הזוי", המשיך צור להטריד את הקטינה. בהמשך ניתקה את השיחה.

בית המשפט בבאר שבע
בית המשפט בבאר שבע | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

במקרה אחר, נכתב באישום, יצר צור קשר עם קטינה כבת 12, "שבמקרה ישבה ליד אמה שענתה לטלפון ושוחחה עם צור תוך שהיא מתחזה לבתה". צור הציג עצמו כנער בן 16 "עם עיניים כחולות ושיער לצד" וביקש "לא לקטוע אותו ולדבר בלחש". במהלך השיחה שאלה האם אם הוא יודע שהיא קטינה, אך הוא השיב כי "גם הוא צעיר" וביקש ממנה להמשיך להקשיב לו. בהמשך השיחה ציינה האם בפני צור: "לא, זה לא בסדר, אני ממש קטנה. בחיים לא התקשרו אליי ככה". למרות זאת, ביקש צור "לא לקטוע אותו, לעשות את מה שהוא אומר, לא לצעוק ולדבר בלחש".

בשלב מסוים בתחילת השיחה, הזעיקו הוריה של הקטינה את השוטרים ולאחר שהגיעו ובהתאם לאישורם ניתקה האם את השיחה. במהלך הלילה הנאשם התקשר מספר פעמים נוספות לטלפון של הקטינה, אך לא נענה. בבוקר למחרת התקשר צור שוב וטען בפני האם שענתה לו כי כלל "לא התכוון לפנות אליה".

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד ויימן קריקון כי "המשיב תר אחר קטינות דרך הרשתות החברתיות והטריד אותן מינית באובססיביות ובצורה בוטה תוך התעלמות מבקשותיהן לסיים את השיחות או מאמירותיהן שהן קטינות. אם ישוחרר המשיב קיים חשש ממשי שימשיך לבצע עבירות שכן ניתן לבצע אותן מבלי לצאת מהבית.