ירושלים: בן 37 חשוד שפיתה קטינים לביתו - וביצע מעשים מגונים

הלל קרויס בן ה-37 מירושלים פגש את הנערים, בני 13-16, במקום עבודתו, ופיתה אותם באמתלות שונות להתלוות אליו אל ביתו. לחלקם הוא אף שילם בתמורה. המשטרה חושדת כי יש צעירים נוספים שנפלו קורבן לאיש - וקוראת להם להגיע לתחנה ולמסור את עדותם

הלל קרויס
הלל קרויס | צילום: דוברות המשטרה

הלל קרויס, בן 37 משכונת רוממה בירושלים, חשוד בעבירות מין כלפי 5 קורבנות בגילאי 13-16 - וייתכן כי יש קורבנות נוספים. חוקרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים החלו לאחרונה בחקירה, וזאת בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה על ידי אחד הקטינים.

על פי ממצאי החקירה עד כה עולה כי החשוד - המועסק במרכול בשכונת מגוריו - פגש במקום עבודתו את הקורבנות הצעירים. הוא החל לשוחח עמם, תוך שהוא מציע להם לבוא אל ביתו באמתלה כלשהי, ולאחר שהגיעו למקום ביצע בהם מעשים מגונים.

על פי החשד, קרויס שילם לחלק מהקורבנות, ועל כן הוא נחקר במשטרה גם בביצוע עבירות של ניסיון לגרום ביצוע מעשה סדום, וצריכת שירותי זנות מקטינים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והחקירה במשטרה נמשכת בימים אלו.

תחנת המשטרה במגרש הרוסים בירושלים
תחנת המשטרה במגרש הרוסים בירושלים (ארכיון) | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

עד כה במהלך החקירה איתרו חוקרי תחנת לב הבירה 5 קורבנות בגילאי 16-13, ועל פי ההערכה והחשד ייתכן וישנם קורבנות נוספים. המשטרה קוראת לצעירים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד להגיע אל תחנת המשטרה ולמסור את עדותם.