ניסה לתקוף ילדה, לא הוגש כתב אישום - והחשוד שוחרר ותקף שוב

פרסום ראשון: מוסטפא טאוויל נתפס לאחר שניסה לפתות בת 8 לרכבו אך היא צעקה ומנעה זאת ממנו. במשטרה ביקשו מהפרקליטות שיוגש נגדו כתב אישום לאחר שנמצאו בטלפון שלו חומרים פדופיליים קשים - אך כתב אישום לא הוגש והוא שוחרר. לבסוף הוא תקף ילדה נוספת ורק אז הוגש כתב אישום

זמן צפייה: 01:35

הפרקליטות לא הגישה כתב אישום נגד גבר שניסה לתקוף ילדה, הוא שוחרר - וביצע עבירה דומה בילדה אחרת - כך פורסם הערב (שני) לראשונה בחדשות 13. הגבר הוא מוסטפא טאוויל, שפיתה בת 8 לרכבו וניסה לתקוף אותה.

טאוויל פיתה את הילדה לרכבו, אך היא צעקה והוא נתפס ונעצר. בטלפון שלו נמצאו חומרים פדופיליים קשים ובמשטרה ביקשו מהפרקליטות שיוגש נגדו כתב אישום בגין החזקת חומרי תועבה, מה שיאפשר להם לשים אותו ברשימת המעקב של היחידה שמפקחת על עברייני מין ופדופילים.

הפרקליטות לא הגישה כתב אישום, טאוויל שוחרר וכעבור מספר חודשים הוא פיתה ילדה בת 11 בשכונת נווה יעקב וביצע בה מעשים מגונים ברכבו. רק לאחר המקרה השני, בפרקליטות הגישו נגדו כתב אישום גם על החזקת חומר פדופילי.

תגובת הפרקליטות: "החשוד נעצר לפני כשנה, בחשד לביצוע עבירות שונות, ובין היתר, בחשד להחזקת חומרי תועבה בטלפון הנייד שלו. לאחר בחינת התיק, ובהתחשב במארג הראייתי שגובש בשלב זה, הוחלט כי אין הצדקה להמשך מעצרו והפרקליטות הורתה למשטרה לבצע השלמות חקירה על מנת לבסס את החשדות נגדו".

"מספר חודשים לאחר מכן נעצר החשוד בשנית, בחשד לביצוע עבירות נוספות. לאחר בחינת חומרי החקירה, ובכלל זה השלמות החקירה שבוצעו, הוחלט בפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות אלו ובגין ביצוע עבירה של החזקת חומרי פדופיליה. התיק בעניינו מתנהל בימים אלו בבית המשפט".