שני פצועים מירי מרכב בפרדס חנה; סריקות אחר היורה שנמלט

בן 53 ובן 60, תושבי כפר קרע, נפצעו קשה וקל כתוצאה מירי ברחוב אחוזה שבמועצה המקומית. המשטרה פרסה מחסומים ופתחה בחיפושים אחר החשוד. ככל הנראה יש קשר לרצח שאירע אמש ביישוב

זמן צפייה: 00:12

בן 53 ובן 60, תושבי כפר קרע, נפצעו היום (רביעי) קשה וקל כתוצאה מירי מרכב חולף ברחוב אחוזה בפרדס חנה, ופונו לבית החולים הלל יפה. היורה נמלט מהמקום והמשטרה פרסה מחסומים ומבצעת סריקות לאיתורו. ייתכן כי האירוע קשור לרצח שאירע אתמול בכפר קרע.

פראמדיק מד"א דניאל מרקוס סיפר כי "על המדרכה במקום שכבו שני גברים עם פצעי ירי בגופם. אחד מהם, שסבל ממספר פציעות, היה במצב קשה, שכב על המדרכה - ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל מתן נוזלים, עצירת דימומים ופעולות רפואיות נוספות מצילות חיים. הפצוע השני היה במצב קל. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן נוזלים. העברנו את שניהם לניידות טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותם לבית החולים". 

זירת הירי בפרדס חנה
זירת הירי בפרדס חנה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לכתבות נוספות בנושא: 

חשד לרצח בצפון: גבר בן 47 נורה למוות בכפר קרע

חשד לרצח ברמלה: נורה למוות טרם לוויית בן משפחתו שנהרג הלילה

חשד לרצח בצפון: גבר בן 39 נורה למוות במהלך קטטה

אתמול נורה למוות גבר בן 47 בכפר קרע שבצפון. תחילה, הוא פונה למרכז הרפואי הלל יפה שבחדרה במצב אנוש, ובהמשך נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

זירת אירוע הירי בכפר קרע שבצפון הארץ
זירת אירוע הירי בכפר קרע שבצפון הארץ | צילום: דוברות המשטרה

ביום חמישי צעיר בן 24 נורה למוות בשכונת ג'וואריש שברמלה על רקע סכסוך עבריינים בעיר. ההרוג הוא קרוב משפחה של צעיר נוסף שנורה למוות הלילה בגן שעשועים בעיר. הצעיר נורה למוות כשהוא בסביבת קרובים, יחד עמם התכונן למסע הלוויה של קרוב משפחתם שנורה למוות. היורה השתמש בנשק אוטומטי וביצע לעברם ירי חסר אבחנה, כתוצאה מכך כאמור, הצעיר נהרג.

ביום רביעי שעבר נהרג עבד אל-רחמאן ג'ארושי בן ה-39, כתוצאה מירי במהלך קטטה בין שתי משפחות בכפר טייבה שבעמק יזרעאל. תחילה, נפצע באורח אנוש, ולאחר מכן נקבע מותו בדרך לבית החולים על ידי גורמי רפואה. זה היה הרצח השני בחברה הערבית בתוך יומיים, לאחר שביום שני שעבר נדקר למוות צעיר בן 19 תושב ערב אל-עראמשה במהלך קטטה בכביש 70, סמוך לכפר יאסיף שבצפון.