תיעוד ממצלמות האבטחה: כך אותר החשוד בניסיון החטיפה בפרדס חנה

חקירתו של אלכס מוזגובוי הסתיימה, והוגשה נגדו הצהרת תובע בטרם הגשת כתב אישום. בתיעוד מיום האירוע ניתן לראות את תנועת הרכב שלו שנצפה במקומות שונים, לפני ואחרי שניסה להכניס את הנערה לרכבו. אמו המאמצת אמרה לחדשות 13: "אנחנו המומים כמו כולם. זה לא הבחור שאנחנו מכירים"

זמן צפייה: 02:15

מהמשטרה נמסר היום (רביעי) כי הסתיימה חקירת ניסיון חטיפת הנערה בפרדס חנה, ונגד אלכס מוזגובוי הוגשה הצהרת תובע בטרם הגשת כתב אישום. בתיעוד מיום האירוע ניתן לראות את תנועת הרכב של מוזגובוי שנצפה במקומות שונים לפני ואחרי האירוע. אמו המאמצת של מוזגובוי אמרה היום לחדשות 13: "אנחנו המומים כמו כולם. זה לא הבחור שאנחנו מכירים".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2207201535' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הרכב של הנאשם בניסיון החטיפה' poster='' kid='1_yiphcg2i' duration='']

כזכור, לפני כשבועיים התקבל דיווח בדבר החשד לניסיון חטיפה, כאשר על פי הדיווח אלמוני ניסה להכניס לתא המטען ברכבו בכוח נערה בת 16, תושבת פרדס חנה, בשעה שעסקה בפעילות ספורטיבית באזור. הנערה סיפרה כי היא נתקלה בגבר שעמד סמוך לרכב כהה ללא לוחית רישוי כשתא המטען שלו פתוח, ואז החשוד רץ אליה, הרים אותה על הכתפיים ונע לכיוון הרכב.

הנערה זעקה לעזרה, ותושבים ששמעו את קריאותיה הגיעו למקום לפני החשוד הצליח להכניס אותה לתא המטען של רכבו. שוטרים שהוזעקו למקום פגשו בנערה, אשר לא נזקקה לטיפול רפואי, ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד - אשר נמלט ברכבו מהמקום.

זירת שחזור ניסיון החטיפה בפרדס חנה
שחזור ניסיון החטיפה בפרדס חנה

ראש מחלק נוער חשיפה בימ"ר חוף, רפ"ק תומר קסלסי, מסר: "מדובר באירוע חמור שלולא נחישותה של הקטינה וסיוע של אזרחים ששהו בסמוך ייתכן והיה מסתיים באופן טראגי. בשל נסיבות המקרה הטיל מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר את החקירה על חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף. פעלנו במהירות וביעילות תוך שיתוף פעולה עם תושבי פרדס חנה וגורמי המועצה על מנת להתחקות אחר רכבו של החשוד במטרה לאתר את זהותו, להביא למעצרו ולהשיב את תחושת הביטחון לציבור".