בן 7 נפצע קשה מכדור תועה ברהט, אחיו נעצרו

לדברי אביו של מוחמד אלעתיק, בנו שיחק בחוץ ולפתע נכנס הביתה כשהוא פצוע מירי בחזה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבו מוגדר קשה. שני אחיו נעצרו בחשד שירו בשטח בנוי, שימוש והחזקת נשק

זמן צפייה: 01:17

מוחמד אלעתיק, בן 7 מרהט, נפצע אחר הצהריים באורח קשה (חמישי) מירי. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע כשמצבו מוגדר קשה. אביוסיפר כי בנו שיחק בחוץ - ורץ לעברו כשהוא פצוע מירי בחזה. שלושת אחיו, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו ונלקחו לחקירה. הם חשודים בירי מתוך שטח בנוי, שימוש והחזקה בנשק.

שאדי, אחיו של מוחמד, אמר: "הוא שיחק לידי בחצר של הבית. נפל עליו מהאוויר כדור. הוא אמר לי 'שאדי, תראה מה קרה לי ביד'. ראיתי דם ולקחתי אותו לאמבולנס. ראיתי את זה קורה מול העיניים, אני בקושי יכול לדבר".

אמו של הילד, נורה, אמרה: "זה קשה מאוד, בעבר כבר היו יריות בשכונה, ופתאום אומרים לי 'מוחמד נפצע'". היא הוסיפה: "אני מפחדת כשהוא יוצא לשחק רחוק מהבית, אבל בחצר לא פחדתי. כולנו היינו בבית כשזה קרה".

Whatsapp Image 2023 06 18 At 1
בית החולים סורוקה בבאר שבע

האב, סאלם, אמר: "הבנות שלי באו ואמרו שמוחמד נפצע. קמתי וראיתי שיש לו פצע ירי בבטן. הקליע נכנס ויצא. חסמתי לו את הפצע ולקחתי אותו למד"א. הוא היה בהכרה מלאה וסיפר שהוא לא ידע איך זה קרה. הוא פחד. הוא האשים: "חס וחלילה, אם הנשק היה פוגע ביהודי - המשטרה הייתה פועלת מיד. אם זה ברהט, היא לא עושה דבר. זו האמת. תוך שבוע אפשר לרוקן את רהט מנשק. כל יום שכונה. אבל כל עוד זה לא פוגע ביהודים הכל בסדר. המצב לא טוב. דיברו איתי בטלפון מהמשטרה לבוא לחקירה, אם אני חושד במישהו".

פראמדיק מד"א, נאגיב סאנע, שהיה בזירה, סיפר: "הביאו אלינו ילד שהיה בהכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו. מיד העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך מתן טיפול רפואי, כשמצבו קשה".