בעקבות תחקיר חדשות 13: מאסר בפועל לשחקן שתקף את בת זוגו

במשך יותר משלוש שנים התנהל המשפט נגד עדן לוי-קבינה, ואתמול גזר עליו בית משפט השלום בתל אביב 20 חודשי מאסר בפועל בגין תקיפת בת זוגו, שני חביב: "תפס אותה בחוזקה, הכה בפניה באגרוף עד שהקיאה דם". חביב מסרה בתגובה: "סוף סוף נעשה צדק"

זמן צפייה: 08:31

בית משפט השלום בתל אביב גזר 20 חודשי מאסר בפועל על השחקן עדן לוי, בגין תקיפת בת זוגו, שני חביב. הסיפור, שנחשף בחדשות 13, החל לפני למעלה משלוש שנים בהן מתנהל משפט נגד שחקן הטלוויזיה, המוכר מהסדרות "תאג"ד" ו"המפקדת". במהלך הזמן הזה הוא הכיר ותקף שוב בת זוג חדשה - ונשלח למאסר.

העבירות שיוחסו ללוי-קבינה נוגעות לתקיפה הגורמת חבלה של ממש בבת זוג, ותקיפת סתם של בת זוג. גזר הדין כולל שלושה אישומים לגבי שלושה מקרים שונים של תקיפה בכוונה, ובו כתב השופט ירון גת כי "הנאשם תפס אותה בחוזקה, היכה בפניה באגרוף ודחף אותה בחוזקה. לאחר שהיא קמה היא החלה להקיא דם, חשה מסוחררת ונפלה ארצה עד שהנאשם שפך עליה מים והרים אותה מהריצפה במשיכת שיער".

עו''ד שי שקד
עו''ד שי שקד

שני חביב, בת הזוג לשעבר אותה תקף לוי, סיפרה אחרי גזר הדין: "סוף סוף נעשה צדק. חיכיתי לזה יותר מידי זמן אבל עכשיו הוא יכנס לכלא. הסיוט נגמר". עו"ד שי שקד, שמייצג את שני מסר: "לאורך ההליך הפלילי דרשנו מבית המשפט למצות את מלוא חומרת הדין עם הנאשם והיום, לאחר הליך משפטי ארוך ומתיש, אפשר לברך על כך שבית המשפט קיבל את עמדתנו והטיל על הנאשם עונש ראוי המשקף את הפגיעה והנזק שנגרמו למרשתי עקב מעשיו החמורים שביצע בה הנאשם".