מות יולי זולקוביץ' ממנת יתר: בן זוגה שוחרר בתנאים מגבילים

איליה שקון, החשוד בהמתה בקלות דעת של הצעירה, שוחרר לאחר שבית המשפט נענה לבקשת המשטרה. עורך דינו: "מלכתחילה היה מדובר במעצר שווא מיותר ופופוליסטי - הוא לא סיפק את הסמים"

זמן צפייה: 04:01

איליה שקון, שחשוד בהמתה בקלות דעת של יולי זולקוביץ' בת ה-18 שמתה ממנת יתר, שוחרר היום (ראשון) בתנאים מגבילים, לאחר שבית המשפט נענה לבקשת המשטרה. עורך דינו אלעד רט מסר כי "מדובר היה מלכתחילה במעצר שווא מיותר ופופוליסטי - לא הוא זה ששימש כספק הסמים של המנוחה ובוודאי לא יכול היה לצפות את מותה ביום המקרה".

"כפי שאמרנו מתחילת הדרך, קיים פער אדיר בין התמונה המוצגת ברוב כלי התקשורת לבין המציאות העובדתית, כפי שהתגלתה בחדרי החקירות. המידע שגלוי לציבור הוא רק קצה קצהו של הקרחון, ואנו מניחים שבבוא היום תתבהר התמונה בכללותה", המשיך עורך הדין. "נמנענו עד כה מניהול הגנתו של איליה בתקשורת, וכך בכוונתנו להמשיך ולעשות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד לרצח בצפון: תושב זרזיר מת לאחר שהיה מעורב בקטטה

מעשנים ביחד: המדריך המלא לקראת הלגליזציה של סמים קלים

מבצע החיסונים בישראל: במשרד הבריאות שוקלים לוותר על התעדוף

יולי זולקוביץ'
יולי זולקוביץ' | צילום: חדשות 13

"אין לנו אלא להצר על הניסיונות של גורמים שונים לזהם ולשבש את החקירה באמצעות העברה שיטתית של מידע חלקי, שקרי ומגמתי לצד השמדת ראיות המסייעות באופן מובהק לחיזוק טענותיו של איליה. מהמידע שברשותנו, המבוסס על עדויות וראיות כתובות, ובכלל זה דברים שנכתבו על ידי המנוחה בעצמה, עולה שהיו לה דרכים מגוונות משלה להשיג סמים ושהיא מימנה אותם גם באמצעות כספים שקיבלה מהוריה, שבוודאי היו מודעים למצבה ההתמכרותי הקשה".

בשבוע שעבר פורסמו הודעות קוליות ששלחה זולקוביץ' לחברתה - שבהן סיפרה על בן זוגה. בהקלטות נשמעת זולקוביץ' אומרת: "נעלמתי בגלל הבן זונה הזה, שגרם לי לעשות את כל הסמים שעשיתי, ודפק אותי מגיל 16, מאז שפגש אותי ילדה חמודה, עד עכשיו".

עוד אמרה זולקוביץ' לחברתה: "הוא אידיוט, הוא כל היום על פנטניל. הוא היה מרביץ לי, הוא השתגע מהסמים. יש לו סכיזופרניה, הוא שומע קולות בראש. מפגר". בהודעה אחרת אמרה: "איזה בן זונה, את כל הכסף הזה הוא הוציא על סמים. אני יכולה להתערב איתך שכל הכסף זה מאבא שלו, הוא שולח אותו להחליף דולרים".

זולקוביץ', כזכור, אותרה בדירה ברחוב הרב קוק בתל אביב בשבוע שעבר, כשהיא ללא רוח חיים, ככל הנראה כתוצאה מצריכת יתר של סמים. בן זוגה, שקון בן ה-23, נעצר.