נמלט בריצת אמוק: כך אותר המורה החשוד בעבירות מין | תיעוד

בסרטונים ממצלמות אבטחה בבאר שבע ניתן לראות את אורן קורולקר, המורה לאזרחות מבאר שבע החשוד שביצע מעשים מגונים בנער בן 13 בגינה ציבורית, כשהוא בורח לאחר האירוע • צפו

זמן צפייה: 01:33

בתיעוד חדש ממצלמות אבטחה שפורסם הערב (ראשון), ניתן לראות את אורן קורולקר, המורה לאזרחות מבאר שבע החשוד בביצוע עבירות מין בנער בן 13, כשהוא נמלט לאחר מעשה. הצילומים אותרו בסריקות לאחר האירוע, ומניתוח הנתונים שנאספו בידי חוקרי הזירה הטכנולוגית במשטרה, והובילו לתפיסתו ולמעצרו.

בסרטון ניתן לראות את החשוד נמלט בריצת אמוק מגן הראשונים, חוצה את רחוב רגר לכיוון פסאז' רסקו, ולאחר מכן הוא נצפה בצומת רמב"ם-בית אשל, לאחר שהשליך את הכיפה, המגבת והתיק. בהמשך הוא נצפה עולה ויורד מאוטובוס בדרך לפארק הראשונים.

אורן קורולקר, המורה החשוד שביצע עבירות מין בנער בבאר שבע
אורן קורולקר, המורה החשוד שביצע עבירות מין בנער בבאר שבע

כזכור, הבוקר הותר לפרסום כי קורלוקר, מורה לאזרחות בשנות ה-40 לחייו, חשוד שביצע מעשה מגונה בנער בן 13 לפני כשבועיים, בגינה ציבורית בשכונה א' בבירת הנגב. שוטרים הגיעו למקום לאחר שהנער טען כי קורלוקר ביצע בו מעשה מגונה, ופתחו בחקירה..

יום למחרת עצרו השוטרים את קורלוקר והוא הובא לבית המשפט, שם הוארך מעצרו. במהלך החקירה עלה החשד כי קורולקר ביצע עבירות מין נוספות גם בבית הספר בדימונה בו הוא מועסק, ועל כן הותרה זהותו לפרסום, כדי לבדוק האם ישנן תלונות נוספות לגביו. ביום רביעי שוחרר קורולקר למעצר בית בתנאים מגבילים, ולמרות שהמשטרה ערערה - בית המשפט החליט לשחררו בכל זאת.

פקד יוני דסקלו אמר היום: "אנחנו עוסקים בחקירת אירוע חריג וקשה. עירנות המבוגר האחראי והדיווח המהיר הביאו למעצרו המהיר של החשוד והרחקתם מהמרחב הציבורי. אנו פונים לציבור כל מי שבידו חשש כי מי ממכריו נפגעו מהחשוד מתבקש לדווח בתחנת המשטרה או למוקד 100".