"לקח לצימרים מבודדים": בן 64 חשוד שביצע עבירות מין בנערים

מהחקירה עולה כי תושב אור עקיבא נהג לשלם לבני הנוער סכומי כסף תמורת שתיקתם, ואיים עליהם שלא יספרו על הנעשה. בית משפט השלום בחדרה האריך את מעצר החשוד בשישה ימים

זמן צפייה: 00:20

משטרת ישראל עצרה אתמול (שני) תושב אור עקיבא בן 64 בחשד שביצע עבירות מין בבני נוער תושבי האזור בשנים האחרונות. בית משפט השלום בחדרה האריך את מעצרו של החשוד עד יום ראשון.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד נהג לקחת נערים לדירות וצימרים מבודדים, ולבצע בהם שם עבירות מין. לאחר המעשים, הוא שילם להם תמורת שתיקתם ואיים שלא יספרו על הנעשה. לצד מעצרו של החשוד, ביצעה המשטרה חיפוש במטרה לתפוס מחשבים והתקני אחסון שעשויים להיות רלוונטיים לחקירה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בן 74 נעצר בחשד שביצע מעשי סדום קשים בנכדתו בת ה-10

בן 70 נעצר בחשד לעבירות מין בבת 12; אמה ודודתה חשודות בסרסור

"צלמי את עצמך בתחתונים": תושב עמנואל חשוד שפגע מינית בקטינות

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

בשבוע שעבר, פשטו בלשי משטרת ישראל על צימר בצפון הארץ וחילצו משם ילדה בת 12 ששהתה במקום עם גבר בן 70. על פי החשד, אמה של הילדה, אישה בת 38, ודודתה בת ה-40, סרסרו בילדה. נוסף לכך, המשטרה עצרה את בעל הצימרים בן ה-63. מעצרם של בן ה-70, האם והדודה הוארך בארבעה ימים.

אדם המתגורר בסמיכות לצימר בו התבצעו על פי החשד המעשים המגונים בילדה סיפר כי רבים מהשכנים מודעים למתרחש בצימר. "זה לא סוד, כל השכנים פה יודעים שיש שם זנות. כל הזמן אנחנו רואים נערות צעירות ומודיעים למשטרה", סיפר. "אותם גורמים הם גורמים פליליים. נערות נכנסות ויוצאות, אתה רואה אותן בלבוש פרובוקטיבי. זה יישוב רגוע ופסטורלי, האוכלוסייה מחפשת שקט. אף אחד לא מקבל פה את הדברים האלו".

השכן האשים את המשטרה כי היא מודעת למתרחש לכאורה בצימר. "במשך שנים אנחנו יודעים על אותה דירה, מה מתחולל שם", הוסיף. "מדובר בבעל בית שמחזיק רשת של זנות. המשטרה יודעת, בוצעו שם מעצרים בשנים האחרונות – וכל פעם זה חוזר על עצמו".