התקיפה בגן הציבורי באור יהודה: שני נערים נעצרו

המשטרה עצרה שני קטינים תושבי העיר בני 14 ו-15, בחשד שתקפו במוט ברזל גבר בן 40 לאחר שהעיר להם על שהשחיתו מתקנים בגן השעשועים. החשודים נלקחו לתחנת מסובים, שם נמשכת חקירת האירוע

זמן צפייה: 00:47

המשטרה עצרה אמש (שני) שני נערים בני 14 ו-15 מאור יהודה, בחשד שתקפו גבר כבן 40 בעזרת מוט ברזל ופצעו אותו באורח בינוני, לאחר שהעיר להם שהשחיתו מתקנים בגן הציבורי. החשודים הועברו לתחנת מסובים, וחקירת המקרה עדיין נמשכת. נזכיר כי הגבר שהותקף על ידי החשודים פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון.

זירת התקיפה האלימה בגן הציבורי באור יהודה
זירת התקיפה האלימה בגן הציבורי באור יהודה | צילום: חדשות 13

חובש רפואת חירום במד"א גבי חן סיפר אמש: "ראינו את הפצוע ששכב בתוך הפארק, הוא היה מעורפל הכרה וסבל מחבלות קשות בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים וחבישות, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

מכרה של המותקף מאור יהודה לחדשות 13: "הם התנפלו עליו, נתנו לו מכה עם הברזל והרביצו לו בגב. הוא עכשיו על המיטה". לדבריה, המותקף ומשפחתו "היו במקום שבו ישנם מתקני ספורט וספסלים. הוא ראה שהילדים הורסים אותם, העיר להם - אז הם פשוט תקפו אותו. הוא לא יכול לדבר. הוא עולה חדש ולא דובר עברית".

אחיו של המותקף אמר גם הוא לחדשות 13: "הוא בסך הכול חודשיים בארץ. הוא היה בפארק, ראה שני נערים או יותר, לא יודע מה בדיוק הם עשו, הם כנראה התפרעו או ניסו לפרק או לשבור משהו בפארק. הוא ניסה לצלם את זה וברגע שהם ראו את זה הם רצו לכיוונו. הוא קיבל מכה עם מוט ברזל בראש ובגב. קיבלתי ממנו שיחה שהוא אומר לי שהוא שוכב על הקרקע, באמצע הפארק, ולא מצליח לקום. הוא ביקש שאני אזמין לו אמבולנס ומשטרה".