ליברמן העיד: "שרה נתניהו הייתה מעורבת במינויים"

חבר הכנסת והשר לשעבר העיד במסגרת תביעת "ההסכם הסודי", וטען כי רעייתו של רה"מ בנימין נתניהו הייתה מעורבת במינויים פוליטיים: "ההתרשמות שלי, שהייתה מעורבות בפרופיל גבוה"

זמן צפייה: 01:55

חבר הכנסת אביגדור ליברמן מעיד היום (ראשון) במסגרת תביעת דיבה שהגיש דוד שמרון נגד עו"ד דוד ארצי, תביעת "ההסכם הסודי", בו טען להסכם סודי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לרעייתו שרה נתניהו. במסגרת העדות טען השר לשעבר כי רעייתו של רה"מ "הייתה מעורבת במינויים". ליברמן כיהן כעוזרו הפוליטי של נתניהו, והיה מנכ"ל הליכוד בשנת 1993. כאשר הפך נתניהו לרה"מ, הפך ליברמן למנכ"ל משרד ראש הממשלה.

עו"ד ליעד ורצהיזר, המייצגת את עו"ד דוד ארצי, שאלה את ליברמן: "האם מבחינת ההתנהלות של נתניהו מול גב' נתניהו היה שינוי?", על כך השיב חבר הכנסת שהוא אינו יודע. גם כשנשאל האם הוא מכיר הסכם שלום בית בין השניים, ענה בשלילה.

לאחר מכן אמרה עו"ד ורציהזר לשר לשעב כי ניר חפץ, שעבד תחת נתניהו, טען כי ליברמן הכיר בתופעה לפיה שרה נתניהו הטילה וטו עם מינויים שונים. ליברמן השיב לטענה ואמר כי "רוח הדברים היא נכונה", אך הוסיף כי הוא "לא זוכר את הפרטים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בכותל המערבי
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בכותל המערבי | צילום: קובי גדעון / לע''מ

בנוסף נשאל ליברמן האם רעייתו של בנימין נתניהו הייתה מעורבת במינויים, ועל כך ענה בחיוב: "חד וחלק, לפני ואחרי פרשת הקלטת. היא רצתה להזיז מזכירה". כשנשאל האם הייתה מעורבת באופן פעיל במינויים, השיב: "כן. ההתרשמות שלי שהייתה מעורבות בפרופיל גבוה".