א"ק מאיימת לתבוע את פרקליט זדורוב: "חזור בך"

אולה קרבצ'נקו שיגרה מכתב התראה לפני תביעה לעו"ד ירום הלוי המייצג את רומן זדורוב בדרישה שיחזור בו מההאשמות שהטיח ולפיהן היא רצחה את תאיר ראדה. היא דורשת התנצלות אחרת - תגיש תביעה

אולה קרבצ'נקו, המוכרת יותר כא"ק מפרשת תאיר ראדה, פנתה היום (רביעי) לפרקליטו של רומן זדורוב, עו"ד ירום הלוי, ודרשה ממנו לחזור בו מכל האשמותיו כלפיה ובפרט האשמתה ברצח תאיר ראדה או שתוגש נגדו תביעת לשון הרע.

עו"ד אמיר טיטונוביץ, המייצג את קרבנצ'נקו, הסביר במכתבו לעו"ד הלוי כי "בפרסומים הרבים והזדוניים שנעשו על ידך, הסבת למרשתנו נזקים כבדים וחמורים, לרבות כאלו שאינם ניתנים עוד לתיקון" ודורש ממנו לכנס מסיבת עיתונאים ולחזור בו מכל האשמותיו כלפי קרבצ'נקו.

עו''ד ירום הלוי
עו''ד ירום הלוי, סנגורו של רומן זדורוב

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בן 18 נהרג, רוכב אופניים נפצע קשה

מסי הוצג בפריז סן ז׳רמן: "מאושר ורוצה להתחיל להתאמן"

לינוי אשרם נחתה בישראל: "אזכור את קבלת הפנים הזו לכל החיים"

במכתבו, פרקליטה של קרבצ'נקו גם מציין כי "הצגת אותה כרוצחת של ילדה קטנה וזכה ושל אנשים נוספים וכסדיסטית וכו'" ומכתיב לו דרישות פרטניות כיצד עליו לשוב בו מטענותיו כלפי א"ק במסיבת עיתונאים.  בין היתר, דורש פרקליטה של א"ק מעורך דינו של זדרורוב שיצהיר כי הוא "מתנצל בפני גברת אולגה קרבצ'נקו על המחיר הכבד כל כך שנאלצה לשלם על הצגתה על ידי כרוצחת סדרתית סדיסטית".

כזכור, הואשמה בעבר אולה קרבצ'נקו על ידי בן זוגה לשעבר, ברצח תאיר ראדה ז"ל, טענה שאימץ עורך דינו של רומן זדורוב, אך הפרקליטות הודיעה לאחרונה כי התיק נגדה נסגר מחוסר אשמה. לפני כחודש החליטה הפרקליטות על משפט חוזר לרומן זדורוב בגין רצח תאיר ראדה ובשבוע שעבר הורה בית המשפט לשחררו למעצר בית עד לסיום המשפט החוזר.