פרשת בוריס קליימן: דגימות DNA נלקחו מהכדורגלן ומהמתלוננת

הכדורגלן הישראלי בן ה-32, שנעצר בחשד לאונס של בת 17 ביוון והחזקת סמים, מסר דגימת DNA. דגימה נלקחה גם מהמתלוננת. קבוצתו מהליגה הבכירה ביוון הודיעה על שחרורו מבלי לציין את הסיבה

בוריס קליימן
בוריס קליימן | צילום: Botend / מתוך ויקיפדיה

הרשויות ביוון לקחו היום (רביעי) דגימות DNA מהכדורגלן הישראלי בוריס קליימן ומהקטינה שהתלוננה נגדו על תקיפה מינית במועדון שבו בילו. קליימן חשוד גם בהחזקת סמים. התוצאות צפויות להגיע תוך 20 ימים. ייתכן שקליימן, המשחק כשוער בקבוצת וולוס מהליגה הבכירה ביוון, יואשם באונס. המועדון הודיע על שחרורו מבלי לציין את הסיבה.

לפי דיווחים בתקשורת היוונית שבהם צוטטו מקורות במשטרה המקומית, הכדורגלן הטריד ותקף מינית לכאורה נערה שהייתה חלק מקבוצת תיירים בלגים ששהו בבר מקומי. האירוע התרחש לפנות בוקר, אור ליום שלישי, כשקבוצת סטודנטים מבלגיה בילו בבר בשכונת קולונאקי באתונה, שם היה גם הכדורגלן. לדבריה, הוא ניגש אליה וביצע בה את המעשים. יחד עמו נעצרו ארבעה בלגים ואזרח יווני.

בוריס קליימן
בוריס קליימן | צילום: Adir Benyamini / מתוך ויקיפדיה

קליימן בן ה-32 החל את הקריירה שלו בהפועל כפר סבא, ולאחר מכן שיחק גם בהפועל תל אביב, מכבי הרצליה ובית"ר ירושלים. בשנת 2018 עבר לקבוצת פאראלימני מהליגה הבכירה בקפריסין, ולקבוצתו היוונית הגיעה בשנת 2020.