סיפק סמים ואלכוהול לקטינים - ואנס: מאבטח מקריית גת נעצר

החשוד, תושב לוד בן 38, עבד באתר בנייה בעיר. לפי המיוחס לו, הוא סיפק סם מסוג "קריסטל" ואלכוהול לקטינים וקטינות כבני 14-16 - וביצע בהם עבירות מין חמורות. במהלך החקירה נחשפו התכתבויות לכאורה בינו לקטינים - שחיזקו את החשדות נגדו. מעצרו הוארך לקראת הגשת כתב אישום

זמן צפייה: 03:16

הותר לפרסום: אוסאמה עאיד, תושב לוד בן 38, שעבד כמאבטח באתר בנייה בקריית גת, נעצר בסוף החודש שעבר בחשד שסיפק סמים ואלכוהול לעשרות קטינים וקטינות - וביצע בהם עבירות מין קשות. אמש (רביעי) הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון ומעצרו הוארך עד 25 ביוני.

לפי החשד, הוא אנס קטינה אחת, ביצע מעשה סדום בקטין ועבירות מין נוספות בקטינים נוספים. בחיפוש בטלפון הנייד שלו התגלו פרטים מחרידים: במשך כשנה הוא סיפק אלכוהול וסמים לקטינים במטרה לרכוש את אמונם ולבצע בהם עבירות מין. עאיד הוא בעל עבר פלילי בתחום עבירות הרכוש.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2306220936' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='תיעוד החשוד בזירה' poster='' kid='1_6pjfdxff' duration='46']

החקירה, שהתנהלה במשטרת קריית גת שבמרחב לכיש, החלה בעקבות מידע שהוביל להפעלת סוכנים סמויים נגד החשוד. לאחר מספר עסקאות של סחר בסמים שביצע עמם - הוא נעצר ב-31 במאי.

במהלך החקירה נחשפו לכאורה התכתבויות בין החשוד לקטין וקטינות כבני 14-16, שחיזקו את החשד שהוא נהג באמצעות קטין אחר שאליו חבר לאתר קטינות נוספות, להזמין אותן למבנה שבו ישן באתר הבנייה - שם סיפק להן סמים מסוג "קריסטל" ואלכוהול. לפי החשד, בזמן שהקטינות היו תחת השפעת החומרים - הוא נעל את אתר הבנייה, אנס אותן וביצע בהן מעשי סדום ומעשים מגונים.

החשוד בזירה
החשוד בזירה | צילום: דוברות המשטרה

פקד יוסי מזרחי, קצין החקירות במשטרת קריית גת, אמר כי "החקירה הסמויה החלה במידע חריג שהתקבל במשטרה על אודות עבירות של אספקת סמים לקטינים, והחלטנו לתקוף את החשוד תחילה באמצעות שני סוכנים סמויים - שוטרת ושוטר - על מנת ללמוד את דפוס פעולתו. כבר אז ראינו שיש לחשוד העדפה למכור לשוטרת.

"במסגרת החקירה הגלויה לאחר מעצרו, חשפנו את מעשיו: במשך חודשים ארוכים הוא הוביל למתחם אתר הבנייה קטינות, סיפק להן סמים קשים ובעת שהיו תחת השפעה כבדה - ללא יכולת לשלוט במעשיהן או להתנגד - נהג לבצע בהן עבירות מין חמורות. הסיפוק האדיר במעצר חשוד כזה הוא למעשה הידיעה שהצלחנו למנוע את המשך העבירות הקשות בקטינות והעובדה שהוא יעמוד לדין וישלם על מעשים שכנראה ילוו את הקורבנות הללו עוד שנים ארוכות".