תושבת הנגב טענה שהותקפה - המשטרה: "נקלעה לפעילות מבצעית"

עופרי ואחותה בת ה-9 נסעו מצאלים לכיוון מושב פרי גן, כששני רכבים חסמו אותה ושבעה חשודים לבושים בחרמונית וכובעי גרב פרקו מרכבם ורצו לעברה. הנהגת המבוהלת נמלטה מהמקום ופגעה באחד הרכבים. מהמשטרה נמסר כי מדובר במעצר של חשודים שבוצע וכי לא מדובר בתקיפה

רכב תושבת פרי גן שנפגע

תושבת מושב פרי גן שבנגב הצפוני, טענה שהותקפה הערב (ראשון) על ידי שבעה חשודים, בזמן שנסעה עם אחותה בת ה-9 מצאלים אל כיוון המושב. מפרטי האירועי עולה כי שני רכבים חסמו את הנהגת בזמן הנסיעה, ומאחד מהם פרקו החשודים כשהם לבושים בחרמוניות וכובעי גרב והחלו לרוץ לכיוונה. הנהגת המבוהלת נמלטה מהמקום תוך שהיא פוגעת באחד הרכבים. רבש"ץ פרי גן הגיע למקום והחזיר את הנהגת אל ביתה. המשך הטיפול במקרה עבר אל המשטרה.

מהמשטרה נמסר: "מחקירה שנפתחה מוקדם יותר הערב בתחנת אופקים עולה כי הצעירה שנסעה בדרך השדות יחד עם אחותה הקטנה ברכב נקלעה לפעילות מבצעית של יחידה מיוחדת אשר הייתה עסוקה בטיפול באירוע חריג באזור אשר כלל מעצר חשודים באירוע פלילי ולא הותקפה כפי שסברה. מפקד תחנת אופקים סנ"צ ניבי אוחנה עדכן את הצעירה ומשפחתה בדבר ממצאי החקירה"

קודם לכן עופרי הנהגת סיפרה: "אספתי את אחותי מהצהרון, נסעתי הביתה ופתאום ראיתי מאחורי ומלפני רכבים. הם הורידו אותי מהכביש וניסו לחסום אותי. אחד חסם אותי, ומהרכב השני הם יצאו, באו לכיווני עם מסכות שחורות וחרמוניות. הבנתי שאני חייבת לצאת מזה, נתתי פול גז ואחותי צרחה מאחורה".

עוד הוסיפה: "הם ירדו אליי לתקוף אותי. רק התעסקתי באיך לברוח משם. התנגשתי ברכב ונסעתי במהירות. פחדתי שייפתחו כריות אוויר. זה פשוט לא נורמלי, אלוהים יודע איך זה יכול היה להיגמר. נסעתי כמה שיותר מהר, חשבתי רק איך לברוח משם״.

מהמשטרה נמסר: "עם קבלת התלונה היום בשעת אחר הצהריים, פתחה המשטרה בחקירה מואצת, זאת במטרה לעמוד על נסיבות האירוע ולאסוף את מלוא הפרטים, שישפכו אור על מהותו. נמשיך לפעול למען שלומם ובטחונם של תושבי האזור ומשתמשי הדרך".