נעצר חשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח בת"א

לאחר יותר מיממה של חיפושים עצרה המשטרה צעיר בן 27 בחשד שנסע במכונית שהייתה מעורבת בתאונת הפגע וברח בתל אביב ביום שישי לפנות בוקר • בתאונה הקטלנית נהרגה מיטל אהרונסון, תושבת הרצליה בת 27, וחברתה נפצעה בינוני • החשוד שומר על זכות השתיקה בחקירתו ועדיין לא ברור האם הוא נהג ברכב בשעת התאונה • המשטרה ממשיכה לחפש אחר החשוד הנוסף שהיה ברכב הפוגע

(1:42 דקות)

משטרת ישראל עצרה היום (שבת) צעיר בן 27 תושב רמת גן בחשד שהיה מעורבבתאונת הפגע וברח ביום שישי לפנות בוקר ברחוב אבן גבירול בתל-אביב, בה נהרגה מיטל אהרונסון, בת 27 מהרצליה.

על פי החשד הצעיר נסע בג'יפ הלנדקרוזר הפוגע ביחד עם אדם נוסף. הצעיר נחקר במשטרת התנועה אולם לפי שעה הוא שומר על זכות השתיקה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפשט השלום שבתל-אביב. בשלב זה עדיין לא ברור האם הצעיר שנעצר נהג ברכב בשעת התאונה, או שמא היה זה חברו שטרם נעצר.

התאונה המחרידה אירעה ביום שישי סמוך לשעה 3 לפנות בוקר. מיטל וחברתה נפגעו בעת שחצו את הכביש מרכב לנד קרוזר ששעט לעברם ונמלט מהמקום. מיטל נפגעה אנושות מפגיעת הרכב ומתה בדרך לבית החולים. חברתה נפצעה באורח בינוני.

מחקירת האירוע עולה כי שוטרת תנועה עצרה לבדיקת שכרות נהג רכב שיצא מהנמל. הנהג סירב וניסה להימלט מהמקום רגלית, אך נעצר במקום. שני נוסעים שהיו עמו ברכב ברחו מהמקום בנסיעה. כעבור מספר דקות פגע ככל הנראה הרכב הנמלט בשתי הולכות הרגל שני הצעירים נמלטו מהמקום, והיום, כאמור, עצרה המשטרה אחד מהם.

אמה של ההרוגה, ליאורה אהרונסון, אמרה כי הנהג שפגע בבתה הוא חסר אחריות. "איזה מין הורים יש לו שמחנכים לרצוח? הוא חיית טרף, איזה סיכוי היה לה מולו", אמרה.