סוכל ניסיון להברחת 25 ק"ג סמים

כוח צה"ל הצליח לעצור צעיר בן 26 סמוך לקיבוץ סאסא בגבול לבנון, כשברשותו 25 ק"ג של חומר מסוג הרואים וקוקאין. חבילות הסם נזרקו לצעיר על ידי שתי דמויות חשודות מעבר לגבול

סוכל ניסיון להברחת משלוח סמים גדול מדרום לבנון לישראל: כוחות צה"ל זיהו היום (שני) שתי דמויות חשודות בשטח לבנון שזרקו חבילות מעבר לגדר.

בצד הישראלי, סמוך לקיבוץ סאסא, הגיע צעיר בן 26 שאסף את החבילות. הצעיר נעצר ועל גופו נמצאו תיקים ובהם כעשרים ק"ג של חומר החשוד כסמים מסוג הרואין וקוקאין.

רק בחודש שעבר נורה ונהרג אזרח סורי שחדר לשטח מדינת ישראל, במהלך פעילות משותפת לצה"ל ולמשטרה לסיכול הברחות סמים לאורך גבול ישראל-סוריה.

אזרח סורי נוסף נפצע קשה באירוע והועבר לקבלת טיפול רפואי בבית-חולים בישראל. במקביל, נעצרו באזור שני תושבי מג'דל שמס בשנות ה-30 לחייהם המוכרים למשטרה מתחום עבירות הסמים, שהמתינו כדי לקבל לידיהם את המשלוח מסוריה, שהכיל חמישה-עשר קילוגרמים של סם מסוג הרואין.

מצה"ל נמסר אז כי "צה"ל מקיים פעילות שוטפת לאורך גבולה הצפוני של מדינת ישראל על מנת למנוע כל ניסיון לחדירה לשטחה ופגיעה בכוחות צה"ל ותושבי מדינת ישראל. לאחר האירוע נמצאו סמים בזירת התקרית והודעה על האירוע נמסרה לאו"ם".