פרס כספי למוסר מידע על רוצחה של הילדה מקצרין

עמותת "לאן" למניעת אלימות נוער מציעה פרס בסך 5,000 שקלים למי שימסור מידע על רוצחה של תאיר ראדה. ועוד: חמישה ימים לאחר מותה המסתורי של בתה, אילנה ראדה עדיין המומה

עמותת "לאן" למניעת אלימות נוער הודיעה אמש (שני) כי היא מציעה פרס כספי של 5,000 שקלים לכל מי שיביא מידע למציאת רוצחה של הילדה תאיר ראדה מקצרין. בעמותת "לאן", שהוקמה לפני כשנתיים בידי קומץ מתנדבים המממנים מכיסם את כל פעילות העמותה וגם את הפרס הכספי, אומרים כי ההצעה הכספית באה בעקבות רצון העמותה להביא לגילוי הרוצח ולמניעת אלימות בקרב בני נוער בעתיד.

מייסדת העמותה, תמרה מור, אמרה לחדשות נענע כי עמותת "לאן" היא היחידה בישראל שהוקמה למאבק באלימות הנוער. לדבריה, "מתנדבי "לאן" פונים "בתחינה נואשת לציבור לתרום למאבק באלימות".

עוד הוסיפה מור כי בעמותה זקוקים למתנדבים בעלי כשרונות וכן לעזרת פסיכולוגים, עובדים סוציאלים וקרימינולוגים. מור: "אלימות הנוער הולכת וגוברת כבר שנים, בלא טיפול ממשי מצד מערכת החינוך והתעלמות קברניטי המדינה. צדק ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון שהגדיר את נגע האלימות כ"טרור". רק אירועים בודדים מגיעים לידיעת הציבור. למעשה, עשרות אלפי ילדים נופלים קורבן לאלימות יום יומית קשה ביותר. טרור פנימי זה יכול לפגוע בכל בית בישראל".

המוקד הארצי של עמותת "לאן" לסיוע ולהתנדבות: 03-6292888

רובי המרשלג עם אמא של תאיר והתושבים בקצרין - חדשות 10 (2:38 דק')