יפית נרצחה בראש השנה, בעלה חשוד: "המשפחה נקרעה"

הותר לפרסום כי יפית פוריאן, בת 30 מחולון, היא האישה שנרצחה בחג לפי החשד בידי בן זוגה, שבהמשך גם הצית את הבית ברחובות. היא הותירה אחריה 4 ילדים בני שנה עד שבע, שלושה אחים וזוג הורים. בן דודה: "המשפחה כואבת, זאת טרגדיה גדולה. אנחנו אוספים את השברים. האלימות הזו כלפי נשים חייבת להיפסק"

זמן צפייה: 00:48

הותר לפרסום: יפית פוריאן בת ה-30 היא האישה שנרצחה בראש השנה לפנות בוקר, לפי החשד בידי בן זוגה, שבהמשך גם הצית את הבית ברחובות. יפית הותירה אחריה ארבעה ילדים בני שנה עד שבע, שלושה אחים וזוג הורים. פוריאן הובאה למנוחות הערב (חמישי) בבית העלמין בחולון.

חברת ילדות של יפית ספדה לה: "אני לא מאמינה שאין לי עוד הזדמנות לראות אותך. אני רוצה לבקש ממך סליחה בשם כולנו. מקווה שאת במקום טוב. נעשה כל מה שאפשר לדאוג למשפחה ולילדים. את בן אדם מדהים, תמיד היית; את צדיקה, אני אוהבת אותך. כולנו אוהבים אותך אהבה עמוקה. תשמרי על עצמך שם למעלה, יהי זכרך ברוך".

הלוויתה של יפית פוריאן
הלוויתה של יפית פוריאן

הלוויתה של יפית פוריאן
הלוויתה של יפית פוריאן

יפית פוריאן
יפית פוריאן | צילום: בהסכמת המשפחה

אריאל ברוכים, בן דודה של יפית, אמר: "המשפחה כואבת, זאת טרגדיה גדולה. היא השאירה ארבעה ילדים קטנים. אנחנו אוספים את השברים. האלימות הזו כלפי נשים חייבת להיפסק. לא יכול להיות שבכל חג בעל רוצח את אשתו. המדינה חייבת להתערב, להביא משאבים. אנחנו כואבים, אנחנו בהלם. יפית הייתה אישה מקסימה, מלאת שמחת חיים, אימא נהדרת, בעלת ערכים ומידות טובות. נקרע עולמנו. אין לנו מילים לתאר את העוול שנעשה למשפחה. אני קורא לכל הגורמים המעורבים לעזור".

"אבל, פשוט טרגדיה גדולה למשפחה, כולם בהלם. השאירה 4 ילדים קטנים, אנחנו אוספים את השברים ורוצים לעזור כמה שיותר. האלימות הזו כלפי נשים חייבת להיפסק, לא יכול להיות שבכל חג בעל רוצח את אשתו, המדינה חייבת להתערב בזה, להביא משאבים לזה. יפית הייתה אישה מקסימה, מלאת שמחת חיים, אימא נהדרת, בעלת ערכים ומידות טובות. נקרע עולמנו, המשפחה, האחים, אין לנו מילים לתאר את העוול שנעשה למשפחה ולילדים. אני קורא לכל הגורמים המעורבים לעזור. אנחנו לא נשתוק ונילחם עד הסוף. מקווים שהצדק ייצא לאור".

מפורום מיכל סלה נמסר: "יפית, שנרצחה באכזריות בביתה ברחובות, הותירה אחריה ארבעה ילדים בגילאי שנה עד שבע, שלושה אחים וזוג הורים, כולם שבורי לב, כואבים והמומים מהרצח המזעזע".

יפית פוריאן ז''ל שנרצחה ערב החג
יפית פוריאן ז''ל שנרצחה ערב החג | צילום: בהסכמת המשפחה

יפית אותרה ביום שלישי לפנות בוקר ללא רוח חיים בחדר שינה בתוך דירה שרופה, כשעל גופה סימני אלימות בפלג גופה העליון, ועל פי החשד היא נחנקה ונדקרה. בעלה, בשנות ה-40 לחייו, נחשד שרצח אותה ולאחר מכן הצית את הבית. הבעל נפצע קשה בשריפה ופונה לבית החולים. בנוסף לכך, בתם בת הארבע של הזוג נפגעה באורח בינוני, ואביו של הבעל נפגע באורח קל משאיפת עשן.

הזירה ברחובות
הזירה ברחובות | צילום: דוברות המשטרה

פראמדיק מד"א, גיא בובליל, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שיצאו מהבית, כשניתן היה להכנס הכבאים הובילו אותנו לאשה בשנות השלושים מחוסרת הכרה, עם כוויות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה, חילצו אלינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם כוויות, פציעות, ולאחר ששאף עשן, הענקנו לו טיפול מציל חיים שכלל הנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב, ילדה כבת 4 וגבר כבן 63 חולצו מהדירה כשהם בהכרה מלאה ולאחר ששאפו עשן, הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר בשטח ופינינו את הילדה במצב בינוני, הגבר פונה מהמקום במצב קל".