היום: שימוע למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס בתיק 2000

עורכות דינו של מוזס, החשוד בהצעת שוחד לרה"מ נתניהו, יגיעו ללשכת פרקליטת מיסוי וכלכלה, ויעברו עמה על החשד נגדו – בקשת נתניהו ממנו לסיקור אוהד בתמורה לצמצום תפוצת ישראל היום

זמן צפייה: 00:30

תיקי ראש הממשלה: עורכות דינו של ארנון (נוני) מוזס, מו"ל ידיעות אחרונות, יגיעו היום (ראשון) ללשכת פרקליטת מיסוי וכלכלה ליאת בן ארי, שם ייערך השימוע בעניינו במסגרת תיק 2000, שמתמקד בשיחות בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כזכור, על פי החשד, נתניהו ביקש ממוזס לשנות את אופן הסיקור שלו ושל בני משפחתו בידיעות אחרונות, והבטיח בתמורה לדאוג לכאורה לצמצום תפוצת העיתון המתחרה – ישראל היום, ולכמה הטבות נוספות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תקרית בגבול עזה: צה"ל סיכל חדירת חוליית מחבלים מצפון הרצועה

כך הפך היישוב הבדואי חאן אל-אחמר לסמל המאבק על השליטה בשטחים

בשבוע הבא: האם המצילים עירניים לסכנת טביעת הילדים בבריכות?

כידוע, הראיה המרכזית שמובילה את התיק היא השיחה שהתקיימה בין השניים והוקלטה ע"י ארי הרו, לשעבר ראש הסגל במשרד ראש הממשלה. הרו, כזכור, העביר את השיחות למשטרה וקיבל מעמד של עד מדינה.

נוני מוזס מגיע לחקירה במטה להב 433
נוני מוזס (ארכיון) | צילום: קוקו, פלאש 90

בסוף חודש יולי, החלו הליכי השימוע בתיקי ראש הממשלה. הראשון שנערך לו שימוע הוא זאביק רובינשטיין, החשוד בתיווך לשוחד לכאורה בין נתניהו לאלוביץ', במסגרת תיק 4000. השימוע נערך בפני פרקליטת מיסוי וכלכלה, והגיעו אליו עורכי דינו פנינת ינאי ומיכה פטמן.

"מר רובינשטיין ביקש לקיים את השימוע בעניינו במהירות האפשרית וללא דחוי, וזאת לנוכח העובדה כי למר רובינשטיין אין ולא היה כל קשר למיוחס בכתב החשדות", אמרה ינאי. "לא נוכל שלא לציין בהדגשה כי גם לאחר קבלת החומר וניתוח הראיות לעומק, ברור גם לנו כי שגגה אמיתית נפלה בעצם שרבובו של מר רובינשטיין לכתב חשדות זה".

"אנו סמוכים ובטוחים כי לאחר השימוע בפני הפרקליטות ובראשה פרקליטת מיסוי וכלכלה, שימוע אשר אנו מאמינים כי יתקיים באוזן כרויה ונפש חפצה, תשתכנע גם הפרקליטות כי אין למר רובינשטיין כל קשר לעניין זה וכל פעולותיו נעשו מתוך יושרה בתם לב מוחלט, וכי הוא איננו קשור כלל לעניין", הוסיפה עורכת הדין.