תושב הצפון טוען: נופשים גנבו מהחצר שלי פרי – והכו אותי

לדברי ניר פינקס, למרות שארבעה נופשים הרביצו לו וחנקו אותו, המשטרה לא גבתה ממנו תלונה ולא עצרה את התוקפים: "מתבייש במשטרה שלי". ממשטרת ישראל נמסר: "מצרים על תחושותיו הלא מוצדקות"

זמן צפייה: 02:41

ניר פינקס, חלקאי מהמושב רמות שבצפון הארץ, הותקף באלימות קשה על ידי ארבעה נופשים לאחר שהעז להעיר להם כשראה אותם קוטפים פרי מהחצר שלו – כך טען היום (שבת) פינקס בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. הוא אושפז בבית החולים פוריה שבטבריה עם חבלות בעיניים, בראש ובאחת מאזניו.

פינקס טען שהמשטרה לא טיפלה באירוע כמצופה ממנה כאשר לא גבתה ממנו עדות. עם זאת, לאחר שפירסם את הסיפור, המשטרה הגיעה לפינקס והוא מסר את עדותו. גורם במשטרה מסר לחדשות 13 כי מדובר בתלונות הדדיות, וכי הצד השני טוען בדיוק הפוך.

לדבריו, אתמול הוא זיהה זוג, שנפשו בצימר הקרוב לביתו, גונבים מהחצר שלו פרי והעיר להם על כך. בתגובה, "שלושה גברים ואישה תקפו אותי, חנקו אותי, קרעו לי את עור התוף וכן, גם העין לא משהו. לסיום ממש לפני שהתעלפתי אחד מהם אמר לחבר שלו, 'תביא את האבן, תן לו בראש תגמור אותו'. לא יודע למה הם לא עשו את זה, אבל אני די שמח".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מהיר ועצבני: שש שעות של מרדף דרמטי ברחובות ירושלים • תיעוד

עבריין מורשע שנמלט מצרפת נחשף בגמר "מאסטר שף"

פרשת תאיר ראדה: מדוע קציני משטרה מעבירים הרצאות על תיק הרצח?

ניר פנקס שהותקף לטענתו על ידי אורחי צימר בצפון
ניר פנקס שהותקף לטענתו על ידי אורחי צימר בצפון | צילום: מפייסבוק

המשטרה הוזעקה למקום, אך לטענת פינקס הטיפול שלהם במקרה לוקה בחסר – לא נגבתה ממנו תלונה והתוקפים לא נעצרו. "אל דאגה, המשטרה הייתה ולקחה מהם תלונה שהם הגישו נגדי על תקיפה", כתב פינקס. "בתחנת המשטרה בקצרין אמרו לי שכשאני אבריא אני מוזמן לבוא להגיש תלונה בעצמי".

"התוקפים לא נעצרו כמובן אבל עוד הגיעו לפגוש אותי במיון ולדבר עם עצמם על איך הם גמרו לי את העין יופי יופי", המשיך. "ומשטרת ישראל? לא מבין. פשוט לא מבין. הרי העדויות ימחקו מהשטח, הרי הגוף שלי יחלים בימים הקרובים, הרי האנשים האלה יחזרו לבתים שלהם ויעלימו כל סימן שמעיד על התקיפה האלימה שהם ביצעו. מתבייש במשטרה שלי. חבל".

ממשטרת ישראל נמסר: "אמש התקבל במשטרה דיווח על תקיפה הדדית בין מספר מעורבים אשר חלקם נחבלו ופונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. שוטרים הוזעקו למקום, גבו פרטים ראשוניים ונפתחה במשטרה חקירה הנמצאת בראשיתה, במהלכה כבר בוצעו מספר פעולות חקירה לרבות חקירה באזהרה של החשוד בתקיפת מפרסם הפוסט. אנו מצרים על תחושותיו הלא מוצדקות של מפרסם הפוסט, יחד עם זאת נבהיר כי חוקרי המשטרה אינם ממתינים לעדותו במשטרה לכשיחלים וכבר החלו בביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות במטרה אחת ויחידה: להגיע לחקר האמת".