נתניהו נדרש להחזיר כ-30 מתנות: "חלקן נשברו וחלקן אבדו"

בפגישה שנערכה בין היועצת המשפטית של משרד רה"מ לבין עורכי דינו של רה"מ לשעבר הוא נדרש להחזיר את המתנות שניתנו לו במהלך כהונתו. פרקליטי נתניהו טענו שכבר לא ניתן להחזירן, והיועמ"ש יצטרך להכריע אם לפתוח בחקירה פליליתהיועמ"ש

זמן צפייה: 01:35

פרסום ראשון: בפגישה שנערכה השבוע בין היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע פרגו, לבין פרקליטי רה"מ לשעבר בנימין נתניהו, נדרש נתניהו להחזיר כ-30 מתנות שניתנו לו במהלך כהונתו, כך נחשף הערב (חמישי) בחדשות 13.

הפגישה נערכה במשרד ראש הממשלה, ועורכי דינו של נתניהו טענו שהסיבה לכך שלא החזירו חלק מהמתנות, שחלקן ניתנו לנתניהו ממנהיגים שונים בעולם, היא שחלקן נשברו וחלקן אבדו. ברנע פרגו ככל הנראה לא השתכנעה מההסברים, ובקרוב היא תעביר ליועמ"ש אביחי מנדלבליט את חות דעתה בעניין.

לצד פרקליטיו של נתניהו, יוסי כהן ומיכאל ראבילו, השתתף בפגישה גם עו"ד בעז בן צור, שמייצג את נתניהו בענייניו הפליליים בתיק 4,000. מי שיצטרך להכריע אם לפתוח בחקירה פלילית בפרשה יהיה מנדלבליט, או היועמ"ש הבא שיחליף אותו.

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | צילום: קובי גדעון/ לע''מ

מלשכת נתניהו נמסר בתגובה: "עורכי הדין הציגו מצג מפורט שלפיו כמה מהמתנות נמצאו, אחרות אבדו או נשברו לפני שנים, ואחרות פונו על ידי אנשי משרד ראש הממשלה בזמן שיפוץ גדול שנערך במשרד שבמסגרתו פונתה כל תכולת המשרד למחסן. עוד זוטי זוטות".