למרות האיסור: נתניהו ועורך דינו נועדו בחדר צדדי בבית המשפט

אחרי שבחדשות 13 פורסם כי רה"מ שוחח לא מעט פעמים עם עו"ד עמית חדד במהלך החקירה הנגדית, היום תועדו השניים נכנסים לחדר צדדי בביהמ"ש המחוזי בתל אביב. בפרקליטות אומרים כי האיסור עדיין בתוקף

רה"מ נתניהו וסנגורו עמית חדד הבוקר בבית המשפט
רה"מ נתניהו וסנגורו עמית חדד בבית המשפט | צילום: גדעון מרקוביץ' / פול

אחרי שאמש פורסם לראשונה בחדשות 13 כי למרות האיסור שהטילו השופטים, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לא מעט פעמים עם עורך דינו עמית חדד במהלך חקירתו הנגדית, היום (שלישי) תועד נתניהו כשהוא נכנס עם עו"ד חדד לחדר צדדי בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

מאחר שהחקירה הנגדית הסתיימה וכעת מתבצעת לנתניהו חקירה חוזרת, ישנה מחלוקת לגבי תוקפו של האיסור, אך בפרקליטות אומרים כי האיסור עדיין בתוקף, ובסרטון שפרסמה אורלי בר לב היום מבית המשפט נראים נתניהו ועו"ד חדד נכנסים יחד לחדר הצדדי בבית המשפט.

ככלל, בכל חקירה נגדית חל איסור על הנאשם לשוחח עם עורך דינו, ובמקרה הזה השופטים נתנו הוראה מפורטת, וציינו כי אם בכל זאת יהיה עניין נקודתי ובא כוחו של הנאשם יבקש להיפגש עמו - יוכלו הצדדים לבקש מבית המשפט באופן מסודר ואז בית המשפט יברר את עמדת הפרקליטות בנושא.

רה"מ נתניהו וסנגורו עמית חדד בבית המשפט
רה"מ נתניהו וסנגורו עמית חדד בבית המשפט | צילום: ראובן קסטרו

עו"ד חדד אכן הגיש כמה בקשות כאלה, אך לחדשות 13 נודע כי בשבועות האחרונים התבצעו בין ראש הממשלה לעורך דינו עשרות שיחות, בשלל נושאים בהם הוא מייעץ ומסייע לו.

עו"ד חדד הכחיש את הידיעה, וטוען כי פעל בצורה מסודרת והגיש בקשות במקרים נקודתיים. מטעמו של רה"מ נתניהו לא נמסרה תגובה.