חשד לרצח בנתניה: בן 24 נדקר למוות בקטטה

שעות בודדות לאחר הרצח בנהריה, הצעיר נדקר ברחוב גיורא יוספטל בנתניה ומותו נקבע בביה"ח. המשטרה פתחה בחקירה והחלה לבדוק את הרקע והנסיבות לאירוע

זמן צפייה: 00:15

חשד לרצח בנתניה: שעות בודדות לאחר הרצח בנהריה, צעיר כבן 24 נדקר למוות הלילה (חמימשי) במהלך קטטה שפרצה ברחוב גיורא יוספטל שבנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים לניאדו בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה והחלה לבדוק את הרקע והנסיבות לאירוע.

הפאראמדיקים של מד"א יקי חג'ג' ונועה זוארי וחובש מד"א מאור בראנץ, סיפרו: "כשהגענו, במקום הייתה המולה, ראינו על הכביש צעיר כבן 22 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הוא סבל מפציעות חודרות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

ואסים כיאל, הנרצח בנהריה
ואסים כיאל, הנרצח בנהריה

שעות קודם לכן, וואסים כיאל, בן 18 מג'דידה מכר, נורה למוות בחניון משאיות בשדרות זלמן שז"ר בנהריה. שני אנשים נוספים, בני 20 ו-35, נפצעו באורח בינוני. המשטרה פתחה בחקירה, והרקע פלילי. כעבור זמן קצר נמצא באזור היישוב כליל שבגליל המערבי רכב שרוף, שככל הנראה שימש את היורים.

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי "נקבע מותו של פצוע ירי בן 18. הפצוע הובא למרכז הרפואי מנהריה כשהוא במצב אנוש, כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, וכעבור פרק זמן קצר נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. שני פצועים נוספים מוגדרים במצב בינוני ויציב, ומקבלים טיפול בחדר ההלם".

עוד נמסר מבית החולים בנהריה כי "בעקבות הגעתו של פצוע ירי למרכז הרפואי לגליל וקבלת הודעה על מותו, התגודדו עשרות בני משפחה בכניסה לחדר המיון והוזעק כוח משטרתי. במהלך האירוע, בעקבות ניסיון לתקוף מאבטחים ושוטרים, נאלץ הצוות להשתמש בגז פלפל כדי להרגיע את הרוחות ולהחזיר את הסדר על כנו". מנהל המרכז הרפואי, פרופסור מסעד ברהום הגיב על האירוע: "אני רואה את אירוע האלימות בחומרה רבה ביותר".