אונס בת ה-13 בנתניה: גבר כבן 50 נעצר בחשד למעורבות בפרשה

תושב ג'סר א-זרקא כבן 50 נעצר בחדרה, ובסך הכל בידי המשטרה שבעה חשודים. החשוד המרכזי לא מכחיש את הקשר בינו לבין הילדה אבל טוען שלא היה יחסי מין בהסכמה או לא בהסכמה. אמה של הילדה התכתבה עם החשוד, קבעה איתו - וכך הביאה למעצרו

זמן צפייה: 02:25

המשטרה עצרה הערב (ראשון) חשוד נוסף בפרשת האונס המזעזע של הנערה בת ה-13 בנתניה, בנוסף לשישה חשודים שכבר נעצרו. החשוד, תושב ג'סר א-זרקא כבן 50, נעצר בחדרה. בינתיים, החשוד המרכזי אשר עומת בחקירתו עם שאר החשודים, לא מכחיש את הקשר בינו לבין הילדה אבל טוען שלא היה יחסי מין בהסכמה או לא בהסכמה.

מפרטים חדשים שהגיעו לידי חדשות 13 עולה כי אמה של הילדה התכתבה עם החשוד, קבעה איתו - וכך הביאה למעצרו. המשטרה מצאה DNA בחדר בבית המלון הנטוש שבו אירע על פי החשד האונס, אך עדיין לא ברור למי הוא שייך.

הנערה, שעל-פי החשד נאנסה על-ידי שישה צעירים, תושבי ואדי ערה וג'אסר א-זרקא, תיארה היום בעדותה כיצד נפגשה עם החשוד המרכזי, בן 24, בעיר. תחילה, לדבריה, הוא שוחחה עמה ברשתות החברתיות. "ואז קבענו להיפגש והלכנו למבנה נטוש כדי לשתות", היא מספרת. לאחר מכן, לדבריה, הוא סיפק לה קנאביס: "בשלב הזה הייתי מעורפלת". אז, לפי החשד, הוא אנס אותה יחד עם עוד חמישה מחבריו.

החקירה, שהוגדרה במשטרה "מורכבת ורגישה", נפתחה על-ידי חוקרי תחנת נתניה לפני כשבוע, "עם קבלת הדיווח בדבר קטינה מתחת לגיל 14 שאולצה לקיים יחסי מין עם מספר גברים לאחר שצרכה אלכוהול וסמים שסופקו לה על-ידי החשוד המרכזי".

המבנה הנטוש שבו בוצע על-פי החשד האונס
המבנה הנטוש שבו בוצע על-פי החשד האונס | צילום: שגיא שלפר

כאמור, החשוד המרכזי, תושב ואדי ערה בן 24, הכיר את הקורבן באמצעות הרשתות החברתיות ולאחר מכן נפגש עמה בכיכר העצמאות שבעיר. לאחר מכן הוא לקח אותה, לפי החשד, לחדר במבנה נטוש במרכז העיר - שם סיפק לה אלכוהול וסמים. לאחר שהכרתה התערפלה - היא אולצה לקיים יחסי מין עם חבריו.

"בהמשך", אמרו במשטרה, "נאנסה הקורבן גם על-ידי החשוד המרכזי וחבריו עוד כמה פעמים כשהחשוד הביא אותה לאותו מקום באמתלות שונות". ככל הידוע, מדובר על שני מפגשים. מהמשטרה נמסר עוד כי החוקרים עצרו את השישה ומעצרם הוארך בהתאם לחשדות נגדם. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.