המרוץ לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין: האם נוה תומך מרחוק בחימי?

חימי, המתמודד מול ציון אמיר על תפקיד יורשו של אפי נוה, הכחיש שהאחרון מסייע לו להיבחר. זאת חרף תיעוד פגישה בין נוה למקורבו: "הם חברים טובים - חשוב לשמור על ערך החברות ברגעי מצוקה"

זמן צפייה: 00:53

אפי נוה, אמנם כבר אינו יו"ר לשכת עורכי הדין, אך נראה כי הוא מושך בחוטים ופועל לבחירתו של מחליפו הזמני, עו"ד אבי חימי, שמתמודד בקרב יצרי מול עו"ד ציון אמיר.

אתמול פורסמה כתבה בעיתון "גלובס" שבו טען חימי כי מי שאומר כי נוה מריץ אותו לתפקיד – משקר. עם זאת, יום קודם לכן, ביום רביעי, תועדו נוה ורועי אברמוביץ, מנהל מטה הבחירות של חימי, בפגישה במסעדת דגים באשדוד.

כתבות נוספות בחדשות 13:

"אין לו תכונות מתאימות": יאיר גולן יצא נגד מינוי דו"צ המיועד

משרד הבריאות בעזה: הרוג ו-57 פצועים בעימותים עם צה"ל

נער ישראלי נפגע מזריקת אבנים סמוך לשכם; מצבו קל

הפגישה בין אפי נוה לרועי אברמוביץ' במסעדת דכים באשדוד
הפגישה בין אפי נוה לרועי אברמוביץ' במסעדת דכים באשדוד

בשיחה עם חדשות 13 נשאל חימי כיצד המפגש בין השניים מתיישב עם הכחשותיו. לדבריו, "רועי ואפי חברים במשך שנים ארוכות. נוה הוא גם חבר שלי – הוא לא מצורע וערך החברות הוא ערך שצריך לכבד אותו". חימי הדגיש כי "אין ספק שחברות עם אדם במיוחד ברגעי המצוקה שלו היא ערך ראוי".

בחודש פברואר, לאחר שנוה נאלץ לפרוש מתפקידו, נבחר חימי למחליפו הזמני, עד לבחירות שייערכו בחודש הבא. בעד חימי הצביעו 24 בני אדם, כשביריבו עו"ד אורי קינן תמכו 19 בלבד.

כזכור, נוה התפטר בעקבות החקירה הפלילית שנפתחה נגדו בפרשה המכונה "מין תמורת מינוי", שבה נחשד בקידום שופטים בתמורה לשוחד מיני, מתוקף תפקידו כחבר בוועדה לבחירת שופטים. כמו כן, נוה מתמודד בימים אלה עם כתב אישום שהוגשו נגדו לאחר שסייע לכאורה לבת זוגו לעבור במעבר הגבולות בנמל התעופה בן גוריון מבלי להחתים את דרכונה.