"עצר את הרכב – וירה": תושב עכו מואשם ברצח הנער בנהריה

כתב אישום הוגש נגד הילל מוחמד חלו, בגין רצח אבי ציצואשוילי בן ה-17, שנורה למוות בעת ניסיון חיסול של חברי כנופיית סמים. "הציע לחבריו להסתובב, חצה את הכביש יחד עם היעד – ונורה"

זמן צפייה: 00:37

בית המשפט המחוזי בחיפה הגיש היום (שישי) כתב אישום נגד הילל מוחמד חלו, תושב עכו בן 25, בגין רצח הנער אבי ציצואשוילי בן ה-17, שנורה למוות בנהריה לפני כחודשיים, בעת ניסיון חיסול של חברי כנופיית סמים.

מכתב האישום עולה כי ציצואשוילי הציע לחבריו להסתובב בעיר, אך נקלע לניסיון החיסול, משום שחצה את הכביש יחד עם היעד, ונורה למוות. "הנאשם ואחרים עצרו את הרכב סמוך למקום שבו עמדו יעד החיסול וציצואשוילי וירו לעברם כמה יריות משני אקדחים". עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם נמלט מזירת האירוע.

לעוד כתבות בנושא:

"נפגע בשוגג": כתב אישום יוגש נגד החשוד ברצח בן ה-17 בנהריה

רצח הנער בנהריה: העצורים חשודים בשתי רציחות נוספות

10 תושבי הצפון נעצרו בחשד למעורבות ברצח הנער שנורה בנהריה

כזכור, תשעה חשודים נוספים שנחקרו בחשד למעורבות בפרשה שוחררו. לפני כחודש, נעצרו העשרה בחשד למעורבות ברצח הנער. מפקד מחוז חוף הודיע ליוסי ציצושווילי, אביו של אבי, שהחשודים אותרו לאחר שככל הנראה הסתתרו מיום הרצח בדירת מסתור בעתלית.

בחודש שעבר אמר האב: "הוא היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון". גם אמו ליקה התאבלה, ותיארה את רגעי החרדה בבית החולים. "כולם רצו ולקחו דם. אני ידעתי שמשהו לא בסדר והילד שלי הולך למות. למה דבר כזה צריך לקרות? לא מאחלת את זה לאף אמא שהילד הולך והיא נשארת בחיים", אמרה האם. "הילד שלי יצא החוצה סתם, למה צריך לקרות דבר כזה?", הוסיפה ליקה.