רצח יואל להנגהל: הנאשם ביקש מפקחת שבעלה ובניה הורשעו ברצח

פרסום ראשון: ליעד אדרי, הנאשם ברצח יואל להנגהל בן ה-18 בקריית שמונה, הציג בפני בית המשפט את בקשתו למפקחי מעצר הבית שבו הוא מצוי. מדובר באישה שבעלה וילדיה הורשעו ברצח לפני כ-3 חודשים, ואדם נוסף שנאשם בסחר בסמים. הפרקליטות סירבה בתוקף. בית המשפט דרש לבחון את המפקחים

זמן צפייה: 01:02

פרסום ראשון: לאחר שבחודש יוני האחרון שוחרר ליעד אדרי הנאשם שרצח את יואל לנגהל באוקטובר 2022 למעצר בית, התבקש אדרי להביא בפני בית המשפט פקחים למעצר הבית. היום (שלישי) נחשף כי הפקחים שהביא אדרי לבית המשפט מסובכים בעצמם עם החוק.

אישה בשם אורי דדון היא אחת מאותם הפקחים שביקש אדרי מבית המשפט כי תפקח עליו, אך היא נשואה לאדם אשר הורשע יחד עם ילדיהם של הזוג ברצח רק לפני כשלושה חודשים. הפקח הנוסף אותו ביקש אדרי מבית המשפט נאשם בסחר בסמים וגם נגדו מתנהל משפט. פרקליטות מחוז צפון התנגדה בתוקף במהלך הדיון למהלך, ובית המשפט לא קיבל את הבקשות בעין יפה כלל ולאחר מכן דרש כי לפני שיובאו פקחים לפני אישור בבית המשפט, יעברו בשירות המבחן.

ליעד אדרי, החשוד ברצח יואל להנגהל
ליעד אדרי, החשוד ברצח יואל להנגהל | צילום: פלאש 90

יואל להנגהל בן ה-18 נרצח במהלך קטטה בין בני נוער בקריית שמונה בחודש אוקטובר אשתקד, בפרשה שהכתימה את משטרת ישראל ובעקבותיה מפקד תחנת קריית שמונה הודח מתפקידו לאחר שהואשם ב"טיפול עגום בפרשה". בנוסף, שני שוטרים נוספים הואשמו בשיבוש הליכי חקירת המקרה.