החשד - תכנן לנקום את חיסול הבוס: "יד ימינו" של בני שלמה נעצר

עם נחיתתו בישראל, נעצר אתמול אייל נגר, הנחשב ליד ימינו של ראש ארגון הפשע בני שלמה שחוסל בחודש שעבר בחשד שתכנן לנקום את הרצח - וחשוד נוסף מארגון פשע אחר שנחשב ליריבו. הם נלקחו לחקירה ולאחר מכן הובאו בפני בית משפט השלום באשקלון

אייל נגר
אייל נגר | צילום: כאן דרום

המשטרה הודיעה הלילה (שבת) כי עצרה אתמול שני בכירים המשתייכים לארגוני פשיעה שונים "לאחר שעלה החשד כי הם מתכוונים לפגוע פגיעות הדדיות ולסכן חיי אדם". אחד מהם הוא אייל נגר, שנחשב ליד ימינו של בני שלמה שחוסל בחודש שעבר. הוא נעצר עם נחיתתו בישראל בחשד שתכנן לנקום את חיסולו של שלמה.

בני שלמה וזירת החיסול
בני שלמה וזירת החיסול

עוד נאמר כי "במסגרת מאבקו של מרחב לכיש במחוז הדרומי במלחמות בין ארגוני הפשיעה, והכוונות השונות של הצדדים להוציא אל הפועל פיגועים פליליים, נעצרו אתמול לחקירה שני חשודים הנחשבים כבכירים בארגוני פשיעה, והם נחקרו בתחנת אשדוד לאחר שעלה החשד לכוונות פגיעה הדדיות שהיו עלולות לגבות חיי אדם".

לדברי המשטרה, "שני החשודים, הנחשבים כיריבים, הובאו הערב בפני בית משפט השלום באשקלון, ששחרר עד כה את נגר בתנאי הרחקה מגבילים מאזור הדרום ומעצר בית, בכפוף להגשת ערר על-ידי המשטרה על רקע ההחלטה לשחררו תחילה ללא תנאים". הדיון בעניינו של החשוד הנוסף מתקיים הלילה.