אשתו של הפסיכותרפיסט החשוד באונס: "בוודאות לא קרה"

לאחר שנעצר המטפל מאבן יהודה בחשד לעבירות מין באחת המטופלות שלו, ולאחר ששתי מתלוננות נוספות הגיעו להגיש נגדו תלונה במשטרה, אשתו אמרה לחדשות 13 כי היא מכירה את המתלוננת - ושהיא בטוחה שהתלונה תתברר כשגויה. "זה לא משהו שהולך להתפתח, זה יעצור"

זמן צפייה: 02:01

אשתו של הפסיכותרפיסט החשוד בעבירות מין בכמה מטופלות שלו, שוחחה היום (חמישי) בטלפון עם חדשות 13 והגיבה לטענות נגד בעלה. לדבריה, היא מכירה את המתלוננת הראשונה שהגישה תלונה נגד בעלה במשטרה, על עבירות מין שהגיעו לכדי מעשה אינוס, ואמרה: "זה משהו שהולך להתברר כלא נכון".

"תאמין לי שאני בעמדה לא טובה, אני אומרת לך בוודאות שזה לא קרה", אמרה אשתו של י', בן 50 תושב אבן יהודה. אחרי שאחת ממטופלותיו, תושבת השרון, הגישה נגדו תלונה, פתחו חוקרי תחנת המשטרה "שדות" שבמועצה המקומית קדימה-צורן בחקירה אשר בסיומה הוא נעצר.

שעות בודדות לאחר פרסום המקרה, שתי מתלוננות נוספות הגיעו לתחנת המשטרה והגישו נגדו תלונה. "זה לא משהו שהולך להתפתח, זה יעצור", אמרה אשתו של החשוד. היום הוא הובא בפני בית המשפט בפתח תקווה שהאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים.

מחקירת האירוע עולה כי המתלוננת הייתה מטופלת אצל הפסיכותרפיסט במשך כשנה וחצי עד לחודש יוני האחרון, אז לדבריה קרה האונס. הטיפולים שבוצעו היו גופניים בלבד, ולא נפשיים. החשוד, נשוי ואב לשני ילדים, טוען כי הכיר את המתלוננת אך מכחיש בתוקף את הטענות המיוחסות לו: "לא היה ולא נברא" אמר בחקירתו.