חשד לרצח: גבר נורה למוות ביישוב בנגב

המשטרה הוזעקה ליישוב אל-סייד בעקבות אירוע ירי, ומאוחר יותר איתרה את האדם שנפגע במרפאה מקומית בתל שבע - שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:12

חשד לרצח: גבר נורה למוות הלילה (ראשון) ביישוב אל-סייד שבנגב. המשטרה הוזעקה למקום ומאוחר יותר איתרה את האדם במרפאה מקומית בתל שבע אליה הובא באופן עצמאי - שם נקבע מותו. היחידה המרכזית במרחב הנגב של המשטרה פתחה בחקירה.

בשבוע שעבר נרצחה שאדיה אבו סריחאן בת ה-33, אמא לשלוש בנות ולתינוק בן חצי שנה מהכפר ביר אל-משאש שבפזורה הבדואית, סמוך לנבטים. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קריטי תוך פעולות החייאה, לאחר שבעלה הזעיק את מד"א, וטען "חנקו את אשתי". על גופתה נמצאו סימני אלימות.

זירת אירוע הירי ביישוב אל סייד
זירת אירוע הירי ביישוב אל סייד | צילום: אחמד אבו סוויס

המשטרה פתחה בחקירה ועצרה ארבעה חשודים במעשה, בני משפחתו של הבעל. בשעות הערב נעצר חשוד חמישי במעורבות במקרה. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באישה שלישית של אותו גבר, אבל ברישומים לא מופיעה כנשואה.

חובש רפואת חירום במד"א, עלה עבד אל-כאלק, סיפר כי "כשהגעתי לבית חברתי לכוחות המשטרה שביצעו בהדרכה טלפונית של חובש ממוקד מד"א פעולות החייאה בסיסיות באישה. המשכתי את הטיפול שלהם, ביצעתי בדיקות רפואיות, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת לטיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים והיא פונתה במצב קריטי לבית החולים, שם נקבע מותה".