חשד לרצח כפול: בני דודים נורו למוות בצפון

מחמוד פאח'ורי בן ה-25 ועלי פאח'ורי בן ה-14, תושבי נצרת, נורו כשנסעו ברכבם בכביש 75, מתחת למחלף שער העמקים הסמוך לקריית טבעון. השניים קבעו מפגש עם גורם אחר, וכשהגיעו למקום - אלמונים ירו לעברם עשרות קליעים. ראש העיר נצרת: "איבדנו שני צעירים בתחילת החיים שלהם"

זמן צפייה: 00:45

חשד לרצח כפול: מחמוד פאח'ורי בן ה-25 ועלי פאח'ורי בן ה-14, בני דודים תושבי נצרת, נורו למוות הלילה (שישי) כשנסעו ברכבם בכביש 75 שבצפון, מתחת למחלף שער העמקים. צוותי רפואה שהוזעקו לזירה מצאו את השניים ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותם.

לפי ההערכות, השניים קבעו מפגש עם גורם אחר, וכשהגיעו למקום, אלמונים ירו לעברם עשרות קליעים. השניים אינם מוכרים למשטרה, וההערכה כרגע היא כי הרקע המשפחתי שלהם הוביל לרצח וכי היורים רצו לפגוע במשפחה דרכם. ראש העיר נצרת עלי סלאם אמר הבוקר: "נצרת התעוררה הבוקר לפשע נתעב, איבדנו שני צעירים בתחילת החיים שלהם, בני דודים. משתתפים בצער המשפחה".

אבו חוסיין פאח'ורי, דודם של הקורבנות, סיפר הבוקר לחדשות 13: "קיבלנו את ההודעה מראש העיר, מחר הייתה אמורה להיות אצלינו חתונה לאחותו של מחמוד, אנחנו דוחים את זה עכשיו. זה עצוב וקשה, שניהם היו חברים. עלי היה בכיתה י' וומחמוד עבד בבניין"

מחמוד פאח'ורי ועלי פאחורי, תושבי נצרת שנרצחו בכביש 75
מחמוד פאח'ורי ועלי פאח'ורי, תושבי נצרת שנרצחו בכביש 75

חובש מד"א יענקי זיידה סיפר: "רכבתי עם אופנוע בכביש סמוך כשקיבלתי דיווח באפליקצית הכוננים של מד"א על האירוע. כשהתקרבתי למקום אזרחים סימנו לי איפה לעצור. ראיתי את 2 הפצועים שהיו מחוסרי הכרה וסבלו מפציעות חודרות בגופם. הם היו ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר אלא לקבוע את מותם".

זירת הרצח הכפול בכביש 75 מתחת למחלף שער העמקים
זירת הרצח הכפול בכביש 75 מתחת למחלף שער העמקים | צילום: דוברות המשטרה

בעקבות הרצח הכפול, עמותת יוזמות אברהם עדכנה כי 42 ערבים מצאו את מותם בשנת 2022 בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 40 אזרחים ושניים שאינם אזרחים. 30 מהקורבנות נורו למוות, 26 מהם היו עד גיל 30 ו-6 מהקורבנות היו נשים.

זירת הרצח הכפול בכביש 75 מתחת למחלף שער העמקים
זירת הרצח הכפול בכביש 75 מתחת למחלף שער העמקים | צילום: דוברות המשטרה