חשד לרצח ברהט: תושב העיר בן 26 נורה למוות

לקראת השעה 02:00 בלילה התקבל דיווח במשטרה על ירי לעבר אדם במתחם 4 שבדרום העיר. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים במצב אנוש ובהמשך נקבע מותו. מפרטי החקירה הראשוניים עולה החשד כי הרקע לאירוע הוא סכסוך קרקעות, 3 בני משפחה נעצרו

זמן צפייה: 00:12

חשד לרצח ברהט: תושב רהט בן 26 נורה למוות הלילה (רביעי) למוות. לקראת השעה 02:00 התקבל דיווח במשטרה על ירי לעבר אדם במתחם 4 שבדרום העיר. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש ובהמשך נקבע מותו.

המשטרה פתחה בחקירת חשד לרצח. מפרטי החקירה הראשוניים כמו גם מההערכת ההמצב של מפקד מרחב נגב תנ"צ נחשון נגלר, עולה החשד כי מקורו של האירוע בסכסוך קרקעות בתוך משפחה. הבוקר נעצרו שלושה בני משפחה תושבי רהט בשנות ה-20 לחייהם בחשד למעורבות ברצח.

סנ"צ ג'יאר דוידוב, מפקד תחנת רהט, הגיע לזירת הרצח ואמר: "סמוך לשעה 02:00 בבוקר התקבל דיווח במוקד 100 על אדם ירוי באזור המתחמים בעיר רהט. עם הגעת הכוחות בשטח, הפצוע קיבל טיפול ראשוני, והוא פונה לבית החולים סורוקה שם נקבע מותו. החקירה נמשכת".

רק ביום שבת, נרצחו שני צעירים בני 20 בטירה כשאחד מהם כלל לא היה קשור לסכסוך במסגרתו בוצע הירי. החשד במשטרה הוא שמקרה הרצח הוא תגובה לרצח שאירע יומיים קודם לכן, ביום חמישי, כששני צעירים נורו למוות בזמן שישבו ברכבם בסמוך לבית הקברות בעיר.