חשד לרצח בנגב: בן 30 המתין לאשתו ברכב - ונורה למוות

תושב תל שבע המתין לאשתו מחוץ לסניף הדואר ביישוב, ואז הגיע אלמוני וירה בו למוות מטווח אפס. צוות מד"א שהוזעק לזירה מצא אותו ללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

אמבולנס. ארכיון
אמבולנס. ארכיון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חשד לרצח: גבר כבן 30, תושב תל שבע שבנגב, נורה למוות היום (שני) ביישוב הבדואי. מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי הקורבן המתין לאשתו ברכבו מחוץ לסניף דואר, ואז הגיע אלמוני וירה בו למוות מטווח אפס. צוות מד"א שהוזעק לזירה מצא אותו ללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, ומפקד מרחב נגב תנ"צ נחשון נגלר הגיע לזירה ומקיים שם הערכת מצב.

פראמדיק מד"א סעיד אל אפינש וחובש רפואת חירום במד"א שי הרמלין סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע כשהוא ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעה חודרת. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

בעקבות הרצח עדכנה עמותת יוזמות אברהם כי 58 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 52 אזרחים. מבין כלל הקורבנות, 54 נורו למוות, 26 מהם היו בני פחות מ-30 ושתיים מהם היו נשים.

זירת הרצח בראשון לציון
זירת הרצח בראשון לציון | צילום: דוברות המשטרה

הלילה נרצח תושב חולון בן 22 בדירה ברחוב חנקין בראשון לציון. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה קצת אחרי השעה 4:00 לפנות בוקר מצאו את הצעיר ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע פלילי.

מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי הקורבן היה בדירתה של חברתו, והמתנקשים ככל הנראה ידעו על מקום הימצאו. הם הגיעו לבניין ברחוב השקט, עלו לדירה, פרצו אותה וירו בקורבן מטווח קרוב. החקירה הועברה ליחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בלהב 433, צו איסור פרסום הוטל על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים.

ניצב-משנה אלעד קליין, מפקד משטרת ראשון לציון, הגיע הבוקר לזירת הרצח וסיפר לחדשות 13: "היום לפנות בוקר התקבל דיווח על אדם אשר נמצא ירוי בביתו. בהגעת כוחות מהירה למקום אנחנו מבינים שאלמונים נכנסו לבית תוך שפרצו שם וירו בו. נקבע מותו, הרקע לאירוע פלילי".

פראמדיקית מד"א יעל אנקונינה סיפרה: "כשהגענו ראינו צעיר כבן 22 מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".