חשד לחיסול: שלושה גברים נורו למוות ברכב בצומת לוד

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למכונית שבה שהו השלושה, כבני 40, קבע את מותם במקום. ההרוגים, מוכרים למשטרה מתחום הסחר בסמים, נורו על ידי שני מתנקשים שככל הנראה היו רכובים על אופנוע

זמן צפייה: 01:21

חשד לחיסול: שלושה גברים כבני 40 נורו היום (שבת) למוות במכונית בצומת לוד. צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותם במקום. ההרוגים, תושבי רמלה ולוד, ככל הנראה מוכרים למשטרה מתחום הסחר בסמים וגביית דמי חסות. החיסול בוצע על ידי שני מתנקשים שהיו ככל הנראה רכובים על אופנוע, ירו מספר רב של כדורים לעבר המכונית ונמלטו.

חובש בכיר רכוב על אופנוע במד"א איתן שנור סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שלושת הפצועים כשהם מחוסרי הכרה עם פציעות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

זירת הרצח המשולש בצומת לוד | צילום: מד''א

ח"כ יוסף ג'אברין (הרשימה המשותפת) אמר בתגובה לרצח המשולש: "הרצח המחריד היום חושף פעם נוספת את המחדל החמור והמסוכן של רשויות אכיפת החוק בכל הקשור להתמודדות עם תופעת הפשיעה והאלימות בחברה הערבית. זוהי עוד הוכחה לכך שעבריינים מרגישים שיש להם יד חופשית לפעול, ללא דין וללא דיין, כל עוד קורבנותיהם הם מהחברה הערבית. מישהו בממשלה החליט כנראה שתהיה אוטונומיה של גורמי הפשיעה בחברה הערבית. כל עוד המשטרה לא תוכיח אחרת, אני מאשים אותה שאינה פועלת למיגור האלימות מטעמים שערורייתיים וגזעניים".

לפני כשבוע נורה למוות גבר בן 59 נורה במעלות-תרשיחא שבצפון. צוות מד"א שהוזעק לשוק המקומי מצא את הגבר, חסן חסארמה מהמועצה המקומית בענה, ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה הקימה מחסומים באזור ופתחה בסריקות אחר חשודים. הרקע לאירוע הוא סכסוך חמולות.

ערן בינימיני, חובש בכיר במד"א שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60, שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות - הוא היה ללא סימני חיים, ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת הרצח המשולש בצומת לוד | צילום: חדשות 13

אושרי אליהו, ראש סניף איחוד הצלה במעלות, סיפר כי "מדובר בגופת גבר שאותרה בשוק העירוני בעיר. כשהגענו למקום הוא היה ללא דופק ונשימה. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע".

לפני כשבועיים, סאלח עמאש, בן 27 מג'סר א-זרקא, נמצא ירוי ברכב ברחוב טופז שבחריש. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בצעיר פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותו.