ארב לה - ודקר 8 פעמים: מאסר עולם לתושב לוד שרצח את אשתו

ביהמ"ש גזר מאסר עולם על אטירסאו אנעלאם, שארב לאשתו סיפראש מחוץ לביתה בחיפה ודקר אותה למוות לפני כשנתיים. עוד נקבע כי ישלם פיצויים בסך 258 אלף שקלים לארבעת ילדיו שנותרו יתומים

זמן צפייה: 00:56

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (רביעי) מאסר עולם על אטירסאו אנעלאם בן ה-38, שרצח את אשתו סיפראש בחודש יוני 2018, שהייתה אז בת 36. בית המשפט קבע כי אנעלאם יפצה את נפגעי העבירה ב-258 אלף שקלים, הסכום המקסימלי הניתן בהליך פלילי. לבני הזוג ארבעה ילדים, שהיו בני 18, 16, 11 ו-5 בזמן הרצח.

כזכור, לפני חצי שנה הרשיעו פה אחד שלושה שופטים בבית המשפט המחוזי בחיפה את אינעלם בן ה-45 בגין רצח אשתו. אחיותיה של סיפראש הגיעו לבית המשפט, ודרשו את העונש החמור ביותר עבור הרוצח. "קשה להתמודד עם זה, כבר שנה וחצי לסחוב את הדבר הזה, עם כל הסיפורים והגעגועים של הילדים לאמא שלהם", סיפרה אחת אחיות. "לראות אותו פה זה לא קל. כל פעם אישה נרצחת, יום יום, המצב מחמיר מאוד וכלום לא משתנה. יש המון משפחות שקרה להן אותו הדבר". עוד הוסיפה: "מגיע לו עונש מוות. לא רק לו, לכל מי שעשה מעשה כזה".

סיפראש אנעלאם, שנרצחה על ידי בעלה | צילום: חדשות 13

כאמור, לפני כשנתיים הוגש נגד אינעלם כתב אישום בגין רצח אשתו בדקירות סכין סמוך לביתה בחיפה. מכתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז חיפה לבית המשפט המחוזי בעיר, עלה כי היחסים בין השניים היו מעורערים במשך שנים. בחודשים שקדמו לרצח, התגוררה סיפראש עם ארבעת ילדיהם בדירה בבניין ברחוב אריה לוין בשכונת קריית שמואל בחיפה, כשאטירסאו התגורר בעיר לוד.

אטירסאו אינעלם, הורשע ברצח אשתו
אטירסאו אינעלם, הורשע ברצח אשתו | צילום: חדשות 13

לפי כתב האישום, נסע אטירסאו בן ה-44 מלוד לחיפה, הגיע לבניין מגוריה של אשתו כשהוא מצויד בסכין, והמתין לה ברחוב. כשחזרה סיפראש ממקום עבודתה והתקרבה לבניין, התנפל עליה אטירסאו ודקר אותה שמונה פעמים - בצווארה, בגבה, במותנה, בכתפה ובפניה - כך ע"פ כתב האישום.