חשד לרצח בירושלים: גבר כבן 60 נדקר למוות; אחיו נעצר

כוחות משטרה הוזעקו לדירה ברחוב בר יוחאי שבבירה בעקבות דיווח על דקירה, ועצרה חשוד במעשה. צוותי מד"א הגיעו למקום ומצאו את הגבר ללא רוח חיים - ונאלצו לקבוע את מותו

זמן צפייה: 01:10

חשד לרצח: גבר כבן 60 נדקר היום (שלישי) למוות בדירה ברחוב בר יוחאי שבירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. כוחות משטרה הוזעקו למקום ועצרו את אחיו בחשד לביצוע המעשה. נבדק החשד כי הדקירה התרחשה על רקע סכסוך ירושה משפחתית.

ביום ראשון נורה למוות ויסאם ג'ודאת יאסין בן ה-46 מטמרה מרכב חולף בסמוך לביתו, ליד כיכר השעון בעיר. הוא נפצע באורח קשה בפלג גופו התחתון, ובבית החולים רמב"ם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. כמחאה על האירוע, עיריית טמרה והוועד העממי הכריזו על שביתה כללית היום, כולל מוסדות החינוך. בתיעוד מצלמת האבטחה ניתן לראות כיצד המתנקש יוצא מהרכב ויורה לעבר יאסין.

ביום שבת נמצאה גופת גבר כבן 40, עם סימני אלימות כשהוא כפות, ברחוב הירדן שבאזר שכונת חליסה בחיפה. המשטרה חושדת כי מדובר ברצח. צוותים רפואיים של מגן דוד אדום "כרמל" שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום. גבר כבן 50 נעצר בסמוך לזירה עם כתמי דם עליו, ונלקח לחקירה.

עוד בחדשות 13:

החשוד בהונאת הנזקקים: רוצח דרק רוט; מעצרו הוארך בשישה ימים

צעד נוסף לחוק החסינות: ההצעה שהגיש זוהר הגיעה לשולחן הכנסת

מינוי המבקר: "נתניהו חזר בו מתמיכתו ברוזנבוים בגלל בנו יאיר"

זירת האירוע בירושלים בו נדקר למוות גבר בן 60
זירת האירוע בירושלים בו נדקר למוות גבר בן 60 | צילום: חדשות 13

בסוף השבוע נמצאה גופת אישה בת 81 ללא רוח חיים כשעל גופה סימני אלימות, בדירה ברחוב יוסף ברץ שבחולון. צוות מד"א שהגיע לבית קבע את מותה במקום. המשטרה עצרה את שכנה של האישה, בן 42 המוכר למשטרה ולמערכת בריאות הנפש, בחשד שביצע את המעשה. הוא יובא מחר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

"כשנכנסו לדירה ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה עם פציעה בפלג גופה העליון", סיפרו אנשי מד"א טל פוטרמן ומשה זדה. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".