וידא הריגה למרות זעקות הילדה: פוענח רצח אישה לעיניי בתה

המשטרה הצליחה להתחקות אחר הרוצח של רשא סיתאווי בת ה-30, שנרצחה בכפר מע'אר לפני כחודשיים לעיני בתה בת ה-10, עת שעזרה לה בשיעורי הבית. כתב אישום חמור בגין רצח יוגש נגד נידאל זגאר מכפר ראמה

Whatsapp Image 2021 11 25 At 1

המשטרה הודיעה הבוקר (חמישי) כי פוענח הרצח האכזרי של רשא סיתאווי בת ה-30 מכפר מע'אר, שנורתה בשלוש יריות אקדח מטווח אפס לעיני בתה בת ה-10 ביום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים בנובמבר האחרון. הרוצח, נידאל דגאר, הגרוש של רשא בן 32 מכפר ראמה, הפתיע את רשא שבאותו זמן ישבה עם בתה על הכנת שיעורי בית בביתן, ולא הקשיב לתחנוניה ולמרות זעקות הילדה אף וידא את הריגתה.

זירת הרצח בכפר מע'אר
זירת הרצח בכפר מע'אר | צילום: דוברות המשטרה

לאחר איסוף צילומים ועדויות הבינו במשטרה כי כי הרוצח הגיע לכפר מע'אר כשהוא רכוב על קטנוע אותו רכש יום קודם, עצר בסמוך לביתה של רשא, עלה במדרגות הדירה ונכנס לתוכה כשבידו אקדח. בתחילת החודש שעבר הצליחה המשטרה ללכוד את נידאל זגאר ביציאה מחורשה בכפר מע'אר, לאחר שאסף את הקטנוע שלו אותו ככל הנראה הסתיר שם מיד לאחר הרצח.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-justice-2201271016' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='הובלת העצור מהרצח בכפר מע′אר לבית המשפט' poster='' kid='1_in68085n' duration='31']

על פי כתב האישום, בחודש יולי 2020 התגרשה רשא מבעלה נידאל דגאר, ועברה מכפר ראמה, ביחד עם שלושת ילדיה הקטינים, להתגורר במע'אר. בהמשך גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לרצוח את המנוחה בביתה. דדאר יצא מצימר בכלנית לכיוון ביתה של רשא כשהוא רכוב על קטנוע ללא לוחית הזיהוי, חבוש בקסדה ומחזיק ברשותו באקדח עם תחמושת מתאימה.

החשוד ברצח גרושתו נידאל דגאר בשיחת וידאו בבית המשפט
החשוד ברצח גרושתו נידאל דגאר בשיחת וידאו בבית המשפט

דגאר עלה במדרגות הבית, דפק בדלת ונכנס פנימה בעודו חובש קסדה. באותה עת היו המנוחה ובתה הקטנה בת ה-10 בביתן לבד. הנאשם התקרב אל רשא אשר ניסתה להימלט ממנו ולהסתתר מאחורי בתה הקטינה.

דגאר כיוון לעברה של רשא את האקדח, וירה ממרחק של פחות משני מטרים כדור, אשר פגע בראשה, לאחר שהתמוטטה ועל מנת לוודא את מותה, התקרב אל רשא, וירה ממרחק של פחות ממטר, שני כדורים נוספים. מותה נקבע בבית על ידי שירותי ההצלה, שהוזעקו אל המקום.

מיד לאחר מכן, יצא דגאר מהבית, עלה על הקטנוע ונמלט מהמקום. במהלך ההימלטות התנגש באוטובוס הסעות של תלמידים, והמשיך במנוסה עד לשטח פתוח בפאתי מע'אר בו הסתיר את הקטנוע ובהמשך העלים  את האקדח, הקסדה והמעיל שלבש בזמן הרצח. כתב האישום נגד הנאשם הינו בגין רצח בנסיבות מחמירות, התעללות בקטין, שיבוש מהלכי משפט ונהיגה ללא רישיון וללא ביטוח ונהיגה בזמן פסילה.