3 תושבי הנגב הואשמו ברצח בת משפחתם - למרות שגופתה לא נמצאה

בחודש שעבר נרצחה נבין אל-עמרני, תושבת חורה. חקירת ימ"ר נגב העלתה כי לאחר הרצח - ועל מנת להעלים את הראיות, החשודים יצקו בטון בזירה והעלימו את הגופה. "בני המשפחה רצחו בעקבות סכסוך"

זמן צפייה: 01:39

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו הבוקר (ראשון) נגד שלושה בני משפחה מחורה בגין רצח ניבין אל-עמרני ושיבוש מהלכי משפט. הנאשמים הם נאסר אלעמרני בן ה-19, נעמן אלחויטי בן ה-30 והמלאן אל-עמרני בן ה-63 - אחיינה, אחיה ואביה של הנרצחת - בהתאמה. השלושה הואשמו ברצח למרות שטרם נמצאה גופתה של הקורבן.

על פי כתב האישום, בני המשפחה רצחו את ניבין משום שרצתה לחזור לגרוש שלה - ואילו הם התנגדו לכך. בבקשת המעצר צוין כי "מעשיהם של הנאשמים מתאר את סוג המעשים האכזריים ביותר שיכול אדם בן אנוש לבצע".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

3 שופטים, 3 תיקים, ראש ממשלה אחד: משפט נתניהו יוצא היום לדרך

שוחד, מרמה והפרת אמונים: המדריך המלא לקראת משפט נתניהו

ממחר: מה קרה לארצות הברית בארבע שנות שלטונו של טראמפ?

חיפושים אחר הגופה של נבין אל-עמרני
חיפושים אחר הגופה של נבין אל-עמרני | צילום: דוברות המשטרה

תחילת הסיפור בחודש שעבר, אז התקבל במשטרה דיווח על קטטה שפרצה בשכונה 3 בחורה. לשוטרים שהגיעו למקום מסר אחד הנוכחים כי בני משפחתו תוקפים אותו משום שהם חוששים שיספר למשטרה על כך שהם רצחו את אחותו ניבין. חוקרי היחידה המרחבית נגב במחוז הדרומי של המשטרה שהיו אמונים על החקירה עצרו חמישה מבני המשפחה בחשד למעורבות ברצח.

עם התקדמות החקירה עלה החשד כי בני המשפחה החליטו לרצוח את ניבין - אל מול עיני אמה בעודה זועקת לעזרה, עקב הסכסוך שהתגלע ביניהם. החשודים רצחו את הקורבן בחצר הבית ובהמשך, על מנת לטשטש את הראיות, יצקו בטון על המקום שבו על פי החשד אירע הרצח. המשפחה חשודה גם בהעלמת גופת המנוחה, שכאמור - לא נמצאה עד היום.

חיפושים אחר הגופה של נבין אל-עמרני
חיפושים אחר הגופה של נבין אל-עמרני | צילום: דוברות המשטרה