חשד לרצח: אדם נורה למוות במלון בתל אביב; שני חשודים נעצרו

המשטרה הוזעקה למלון בראון ביץ' האוס ברחוב הירקון בעיר בעקבות אירוע ירי, שם מצאה גבר כבן 40 השרוי ללא רוח חיים באחד החדרים. שני חשודים ששהו במקום נעצרו

זמן צפייה: 00:24

חשד לרצח: גבר כבן 40 נורה היום (שבת) למוות בחדר במלון בראון ביץ' האוס ברחוב הירקון בתל אביב. הקורבן מוכר למשטרה מתחום האלימות והרכוש, המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות באירוע.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, ערן נדלר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה כשהוא סובל מפציעה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

ניידות אמבולנס בזירת אצח במלון ברחוב הירקון בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

זהו מקרה הרצח השני ביממה האחרונה. מוקדם יותר נעצר חשוד במעורבות ברצח מרוות דסוקי בת ה-48, שנורתה למוות אתמול בשכונת הרכבת בלוד. היא הייתה מוכרת לרשויות הרווחה ולמשטרה.

חובש רפואת חירום מנדי אמיתי, שהגיע לבית המגורים שבו אירע הרצח, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצועה שוכבת מחוסרת הכרה כשהיא סובלת מפצע ירי בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מוקדם יותר השבוע גבר כבן 35 נורה ונהרג ברחוב עולי הגרדום פינת מרבד הקסמים שבעיר אופקים. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

"הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפרו אלעזר טובול ותמיר ביטון, חובשים בכירים במד"א. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".