אחרי 16 שנים: פוענח רצח אישה בחיפה באמצעות בדיקת DNA

בשנת 2005 אותרה גופתה של נדאא ברוד בת ה-19 סמוך ליער עופר, כאשר עד לפני כשנה זהותה לא הייתה ידועה. בעקבות הממצאים הגנטיים עלה כי ככל הנראה נרצחה ע"י אחיה - שמת כמה ימים אחרי המקרה

זמן צפייה: 01:19

המשטרה התירה הבוקר (ראשון) לפרסום כי פוענח רצח נדאא ברוד בחיפה בשנת 2005, בזכות דגימת DNA. זהותה של הנרצחת לא הייתה ידועה עד לפני כשנה - אז, באמצעות הבדיקה הגנטית, התגלתה זהותה והמקרה פוענח.

גופתה של ברוד, תושבת חיפה, אותרה כאמור ב-2005 סמוך ליער עופר, ולאורך השנים הוגדרה אלמונית. בעקבות הממצאים הגנטיים חלה התפתחות בחקירה, שהובילה לפענוח הרצח.

עוד בחדשות 13:

פרויקטור הקורונה: "מעריך שלא תהיה ברירה אלא להאריך את הסגר"

משה מת לאחר שנותק ממכונת ההנשמה: "איך משאירים חולה לבד?"

הפיצוץ עם לפיד, ההכפשות נגדו ואשתו שנפטרה: המסע של עפר שלח

אמבולנס
אמבולנס | צילום: בוצ'צ'ו

מהחקירה עלה כי ברוד נרצחה ככל הנראה בידי אחיה, על ידי אלימות קשה, ולאחר מכן נקברה ביער. זאת, על פי החשד, בשל "אי שביעות רצונו מאורחות חייה". האח, שהיה בן 22 בעת האירוע, מת כמה ימים אחרי המקרה בנסיבות פליליות.

עורכי הדין תומר נוה, תמי אולמן, שאדי סרוג'י וחמודי מסרי, המייצגים את משפחת הנרצחת, מסרו: "ראשית, יובהר כי בתי המשפט בהחלטות שיפוטיות ניקו מכל וכל את הוריה של המנוחה ממעורבות ברציחתה. ההורים קיבלו בהלם מוחלט את עובדת רציחת בתם, שכן בכל פניותיהם לרשויות החוק לא נמסר להם דבר על היעלמותה. המשפחה כואבת את האבל הקשה בו היא שרויה ואף מביעה את מורת רוחה בדבר פרסום דברי השקר אשר מטילים רפש במשפחה. משטרת ישראל עושה ככל לאל ידה על מנת להרע למשפחה".

עו''ד תומר נוה
עו''ד תומר נוה | צילום: ללא קרדיט

עורכת הדין תמי אולמן